suziq Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg er ny her i dag:) Jeg har et lite "problem" Nå har jeg og sambo prøvd å bli gravide leeenge,(over to år) Jeg hadde eggløsning for 8 dager siden ca og vi prøvde igjen, som vanlig. Men nå er det noe annerledes med kroppen min, mye luft i magen, annerledes utflod og humørsyk, dette har ikke skjedd meg før. kan dette være et veldig tidlig tegn??? Blir glad for svar:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 høres ut som graviditetstegn ja.... håper på det:) lykke til:) når har du ikm?
suziq Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Det hadde vært HERLIG i så fall:) Hva er ikm??? (er litt grønn på dette) Takk for svar:)
søljenes Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 IKM er Ikke Kommende Mens, altså den dagen du venter/håper at tanta ikke kommer
*vilsågjerne* Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 IKM er dagen du venter mensen Hehe, vi er alle nybegynnere en gang :) Men jeg må gi ros til alle inn her som er suuuupre til å svare på alle de rare spørsmålene våre
suziq Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 det er helt supert med disse forumene, man kan spørre om det meste og få bra og lett forklarende svar. noe som ikke alltid like lett på nettsider. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå