Gå til innhold

Vann i kroppen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gode råd mot vann i kroppen?!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke masse rent vann og ligge unna salt.

Skrevet

Drikker mye...synes jeg....og har kuttet ned på salt....ikke kuttet ut....er i uke 33, og kanskje det er normalt at det kommer vann da?! Har ikke lyst til å se ut som en vannballong heller da!!!

Tror du at kutt i koffein har innvirkning?

Skrevet

helt kvitt vannet blir du nok ikke, men sitt med beina høyt så ofte som mulig og drikk mye te (te funker vanndrivende), gå litt å for det presser vannet oppover:)

kaffe virker vanndrivende så kaffe kan du drikke med god samvittighet:) kanskje koffeinfri i og med at gravide ikke skal ha så mye koffein:)

Skrevet

Thank U *S*

Husker at gravide ikke skal ha så mye koffein...men husker ikke hvorfor?! Huff....jeg er en dårlig gravid.... :(

Skrevet

aner ikke hvorfor jeg, men man kan visstnok drikke en god del koffein før det er noen fare liksom:)

tull, det finnes ingen dårlige gravide:):) man kan ikke gå å tenke og passe på alt hele tiden, da blir man gal:)

Skrevet

....huff ja.....er jo allerede nok "skrudd" som det er.....ikke enkelt å vere gravid i dag nei.....var ikke slik for 10 år siden....da var det bare saltet man skulle passe seg for da.....såvidt jeg husker rett da..... :/

Vann eller ei....nå er det lørdag, og vi skal kose oss med grillmat og fløtepoteter med masse hvitløk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...