Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Har noen gode råd mot vann i kroppen?!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Drikker mye...synes jeg....og har kuttet ned på salt....ikke kuttet ut....er i uke 33, og kanskje det er normalt at det kommer vann da?! Har ikke lyst til å se ut som en vannballong heller da!!! Tror du at kutt i koffein har innvirkning?
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 helt kvitt vannet blir du nok ikke, men sitt med beina høyt så ofte som mulig og drikk mye te (te funker vanndrivende), gå litt å for det presser vannet oppover:) kaffe virker vanndrivende så kaffe kan du drikke med god samvittighet:) kanskje koffeinfri i og med at gravide ikke skal ha så mye koffein:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Thank U *S* Husker at gravide ikke skal ha så mye koffein...men husker ikke hvorfor?! Huff....jeg er en dårlig gravid....
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 aner ikke hvorfor jeg, men man kan visstnok drikke en god del koffein før det er noen fare liksom:) tull, det finnes ingen dårlige gravide:) man kan ikke gå å tenke og passe på alt hele tiden, da blir man gal:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 ....huff ja.....er jo allerede nok "skrudd" som det er.....ikke enkelt å vere gravid i dag nei.....var ikke slik for 10 år siden....da var det bare saltet man skulle passe seg for da.....såvidt jeg husker rett da..... :/ Vann eller ei....nå er det lørdag, og vi skal kose oss med grillmat og fløtepoteter med masse hvitløk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå