Gå til innhold

SA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en unormal bløding for noen mnd siden. Det kunne vært en sa, men jeg lurer på om man må på ul for å skrape ut noe, eller om alt forsvinner av seg selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men ved en SA skal alt normalt komme ut av seg selv. Ved en MA derimot må en til utskrapning. Ved en SA blør en normalt ganske mye, mens ved en MA kan en småblø eller ikke blø noe i det hele tatt. Jeg har ingen erfaring med SA jeg da, bare MA. Blødde du mye eller lite da? Håper noen som har mer peiling kan svare deg på dette.

Skrevet

normalt blør jeg ganske mye under mensen, men det hadde levra seg (mye mer en det jeg har opplevd før)

Det kan hende at det har noe med at jeg holdt på å bytta mellom to p-pillesorter rundt denne tiden, men jeg ble så bekymra når jeg hørte at det kanskje kunne være en SA og at jeg burde vært til legen å undersøkt det:(

jeg trodde også at SA var at du blødde ut "alt", men vet ikke jeg altså...

Tuuuuusen takk for svar:) Det satt jeg pris på :)

Gjerne svar noen andre også, så kanksje jeg får vite hva jeg bør gjøre

Skrevet

heisann vilsågjerne...

jeg har hatt både sa og ma,..

viss du blødde ganske mye og det var en del koagler(klumper) så tror jeg nok at du hadde en sa og at den da for fullstendig...jeg blødde en del når jeg hadde sa og jeg så tydelig når "embryoet" kom ut...var en klomp...ikke så stor men bruker aldri å ha sånne til vanlig..

så det kan nå muligens vere at du har vært gravid...men viss du ikke slår ut pos på tester nå så er det nok ingen fare...dessuten var du sikkert så kort på vei at du ikke trenger å bekymre deg...leste et sted at viss du spontanaborterer før du har gått seks uker ordner kroppen det meste selv(gjør nok d ved et senere tidspunkt og) men da slipper du sjekke noe mer..

uff vet ikke om dette ble litt rotete svart...men spør mer viss noe var uklart...kommer fra nattevakt så er litt sliten i hodet:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...