Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i London på nyttårsaften? Vi lurer på om vi skal reise 27.desember og bli til 3.januar. Vi var der før jul nå som var, men da holdt vi på å ikke komme oss hjem til jul pga tåke, så nå tar vi ferien etter det aller helligste.. :-)

Noen som har noen tanker, erfaringer e.l.?

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som var det sammen med en hel gjeng. Var visst ikke det helt store. De hadde bestilt plass på båt på Themsen.

Skrevet

Tja... Jeg har feiret nyttårsaften i London fra jeg var 0 frem til nå.... Jeg vet liksom ikke helt hva du spør om da... Men nyttårsaften i London er morsomt det...Spørs nå litt på hva du er ute etter, da....

Skrevet

Bare lurer på om det er greit - er feks butikker og sånt stengt i dagene rundt eller? Har du noen tips til ting man kan gjøre på kvelden?

Reiser egentlig mest bort for byen sin del, nyttårsaften er ikke såå viktig.. :-) Trives veldig godt med bare å spasere i Hyde Park og se på folk og fe!

Skrevet

Har du forresten noen gode insidertips på hoteller? Trenger ikke å være det fineste og dyreste, men må være rent og doen må fungere.. ;-) Trives godt i Kensingtonområdet!

Skrevet

Ja, jeg er godt kjent i Kensingtonområdet... Ettersom det er like ved der jeg har vokst opp:-)

Jeg hadde egentlig skrevet ganske langt, men så klikket nettet her!! Du er vel der så du får med deg Boxing Day eller Boxing Week... Butikkene er igrunn åpne fra den 26. og utover!

Det er endel juleting man kan gjøre. Alt fra å gå på skøyter, til å dra på museeum (Geffrye Museum's 'Christmas Past')... Søk på nettet så får du kanskje lese litt om det.... Ellers så har man jo mange ting man kan se på... Trafalgar Square har de hvert år et stort juletre som er donert fra Norge hvert eneste år:) Det er jo kanskje litt morsomt å se på! Du kan se på ballett eller bare teatere generelt... Ellers har du New Year's Day Parade... :) Jeg vet liksom ikke helt hva som er så morsomt, jeg gjør egentlig aldri noe av dette her selv... Hehehe... Så er vanskelig å komme med tips:-)

Hotell ja...Jeg har jo aldri bodd på hotell før selv, ettersom jeg har bodd i London, og vi fortsatt har "hus" der nede.... MEN, tja.... Jeg vet om 2 hoteller som jeg ville sett på som ganske greie: Kensington Close (aner ikke pris da.....), Og Astor Hyde Park.... Er ikke helt sikker på om de er bra eller hva... Men det er liksom det jeg kan hjelpe deg med!!

Bare spør om du lurer på mer!

Skrevet

Takk for mange gode råd! Var å kikka på juletreet i fjor når vi var der, og for å være helt ærlig så så det ikke ut i månskinn.. :-)

Hotellene var veldig fine, men litt i øvre prisklasse for to studenter.. Heldigvis er vi ferdigstudert snart - da skal vi bo sånn!

:-)

Skrevet

Noen som har erfaring med hotellet The Kensington Close Hotel & Health Spa?

Skrevet

Vi hadde langhelg i London nyttårshelga for halvannet år siden. Var kjempetrivelig det!

Shoppa første dagene, og var litt turister og kikka litt rundt. Nyttårsaften var vi på fotballkamp på dagen, og på kvelden var vi ute og spiste og var og kikka på livet på trafalgar square. Nyttårsdagen kikka vi på paraden, før vi dro hjem igjen på ettermiddagen... :)

Gjest -baremeg-
Skrevet

Er visst kjempefint!! Og gratis t-bane og greier - for å få folk hjem igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...