Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slikket deigbollen etter å ha laget muffins (nam!), og kom for seint til å tenke på at det er rå egg oppi der :( Håper det var friske egg, uff, enda en bekymring. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjelden norske, rå egg er noe farlig altså.

jeg har spist kakedeig selv mange ganger jeg. hehe. er jo kjempegodt.

og det er mange ting det er rå egg i som en ikke tenker over.

faren er jo salmonella, og det er ikke direkte farlig for baby, det er du som blir sjuk, i tilfelle. jeg har hatt salmonella, og tro meg; det merker du!

Føler du deg dårlig, så kontakt legen, men jeg tror du kan slappe helt av jeg:)

Skrevet

Veldig veldig skjelden vi hører om salmonella i Norge. Så sannsynligheten for at du skal ha maks uflaks er nesten ikke tilstede :)

Men har lyst til å "skremme" litt for jeg tror salmonella kan smitte til babyen for jeg kjenner en jente som blei født med salmonella i kroppen. Men vet ikke om det er farlig

Skrevet

det kan hende det kan smitte, men mener å ha lest at sjangsene for det er minimale. uansett, blir du syk, så får du behandling, og de samme medisinene får jo baby..

og kalkulerer du da med hvor liten sannsynlighet det er for at du får salmonella i norge (du ville jo ikke tenkt på om det var farlig å spise eggedosis ellers, ville du vel?!) så er det så er sjangsen for at det skjer noe minimal, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...