Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 er det normalt at det kommer mørkt utflod ,mørkebrun?hadde termin 3 dager siden.
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 mørk som i blodig? eller hvordan mørk? Er ikke en form for tegningsblødning da? det ville i tilfelle være veldig normalt, du kan jo plinge på jordmor og høre?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 brunt tyder på gammelt blod. Så ville ringt jordmor
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 kom ikke mye.noe striper bare.hva betyr det hvis det er gammelt blod
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 trenger ikke bety mer enn at en av de skjøre blodkarene i skjeden har sprukket, noe som jeg opplever støtt og stadig. men kan jo også bety at livmoren din modnes, er det ikke slik at blødninger kan tyde på det?
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 det er vanlig med en liten blødning; tegningsblødning, når livmorhalsen "popper" på en måte.. (hehe, av mangel på bedre ord.. dvs når den går fra hverandre og modnes) gammelt blod betyr at det har ligget i skjeden en stund. Dvs at det kan feks være du har hatt tegningsblødning tidligere, og det ikke kom ut før nå, eller du kan ha sprukket et blodkar tidligere, og så har det kommet ut sammen med utflod nå. spurte min jordmor ang tegningsblødning, for jeg fikk noen dråper friskt blod på mandag, hun sa at så lenge blødningen stopper igjen, og det bare er noen dråper, er dette helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. har du derimot en vedvarende blødning, skal du ta kontakt med fødeavdelingen. Det skal understrekes at mange opplever starten av fødsel som slimblandet blod også da:)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg ville uansett ringt føden for å få en us bare for å slippe å lure liksom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå