Gå til innhold

hjelp,svar meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt at det kommer mørkt utflod ,mørkebrun?hadde termin 3 dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mørk som i blodig?

eller hvordan mørk?

Er ikke en form for tegningsblødning da? det ville i tilfelle være veldig normalt, du kan jo plinge på jordmor og høre?

Skrevet

ikke blodig,mer brunt.takk for svaret.

Skrevet

brunt tyder på gammelt blod. Så ville ringt jordmor

Skrevet

kom ikke mye.noe striper bare.hva betyr det hvis det er gammelt blod

Skrevet

trenger ikke bety mer enn at en av de skjøre blodkarene i skjeden har sprukket, noe som jeg opplever støtt og stadig. men kan jo også bety at livmoren din modnes, er det ikke slik at blødninger kan tyde på det?

Skrevet

det er vanlig med en liten blødning; tegningsblødning, når livmorhalsen "popper" på en måte.. (hehe, av mangel på bedre ord.. dvs når den går fra hverandre og modnes)

gammelt blod betyr at det har ligget i skjeden en stund. Dvs at det kan feks være du har hatt tegningsblødning tidligere, og det ikke kom ut før nå, eller du kan ha sprukket et blodkar tidligere, og så har det kommet ut sammen med utflod nå.

spurte min jordmor ang tegningsblødning, for jeg fikk noen dråper friskt blod på mandag, hun sa at så lenge blødningen stopper igjen, og det bare er noen dråper, er dette helt normalt og ikke noe å bekymre seg for.

har du derimot en vedvarende blødning, skal du ta kontakt med fødeavdelingen.

Det skal understrekes at mange opplever starten av fødsel som slimblandet blod også da:)

Skrevet

Jeg ville uansett ringt føden for å få en us bare for å slippe å lure liksom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...