Gå til innhold

Nå lurer jeg veldig på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med sånne hjertemonitorer? Har kjøpt en på mammaogmeg.no, og fikk den idag. Har prøvd å lytte etter hjertelyden, men hører bare min egen. Kanskje det er tidlig? Vet jo det kommer anpå hvordan babyen ligger.. Når har dere hørt hjertelyden? Var hos jordmor og fikk høre i uke 11, og er nå i uke 13. Hadde vært topp med svar :)

Bèbèsounds heter den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har en slik. ikke det samme merket.

fikk du høre i uke 11? det var tidlig. eg fikk beskjed om at en måtte være i uke 13-15 for å høre hjertelyd.

Skrevet

Jeg kjøpte en babywatcher i uke 12 og fant hjertelyd da.Knotet og rotet en stund før jeg fant den jeg også,men hold den helt nederst på magen og beveg den saaakte.Veldig lett å fange opp egen puls,men nå som jeg vet hvor jeg skal lete har jeg ingen problemer med å finne den.Håper du også finner den da:)

Skrevet

Ok, får bare fortsette å lete da :) Var noen som sa at Babywatcher kunne sende ut stråler, men vet ikke om det er sant da.. Kanskje jeg bare må kjøpe meg babywatcher jeg også da. Hehe. Men må vel prøve noen dager til først :)

Skrevet

har en akuratt lik jeg men føler bare jeg hører skurringer hehe...

ei venninne mente hun hørte lyden.

jeg har hørt hjertelyden hos legen ivertfall.

Skrevet

Jeg betalte 500 for min. Jeg har sett på andre også, men siden jeg fikk høre at enkelte typer kunne sende ut stråler til babyen, tok jeg ikke sjansen. Den andre jeg så på kostet 1200 tror jeg.. Valgte bèbèsounds fordi at det sto at den 100% sikkert ikke sendte ut stråler :)

Skrevet

Jeg har oxo den fra bebesounds,men jeg har ikke funnet hjertelyden og er i uke 23. (har hørt den hos lege og kjenner spark daglig,så er ikke bekymret at jeg ikke finner den) men synes det er så dårlig.

Jeg har prøvd et par ganger i uka siden jeg var 15 uker og søker lenge av gangen,men finner den aldri!

når fant du hjertelyden med din?

Skrevet

når jeg tenker over det,så mener jeg det står i bruksannvisningen til den fra bebesounds at man hører hjertelyden fra 3 trimester.

Skulle ønske jeg hadde valgt en annen type nå.

Skrevet

Ja, skulle ønske jeg valgte en annen en jkeg også... I bruksanvisningen min stod det at de fleste ikke klarte å høre noe før i femte måned... Synes den skurrer sånn når man tar den på magen.. Er ikke helt fornøyd nei... Har jo også hørt hjertelyd hos jordmor, men finner den ikke med denne.. Men er ikke bekymret nei :) Skal på UL igjen på tirsdag :)

Skrevet

Ja den skurrer veldig mye,så man må ha det absolutt helt muse stille rundt seg for å konsentrere seg skikkelig om å høre noe. bare jeg har tv`n på med litt lyd så forstyrrer det lixom. den runde tingen man søker med tar opp andre lyder rundt ganske bra.

Har lyst på den som legen min har jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...