Amonym i dag Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 men sambo frir jo aldri, hehe...På det området er jeg gammeldags og synes det er mannen sin jobb. Han har jo vært forlovet før da, det har ikke jeg. Noen som kan sende litt frierstøv til sambo? Hihi...
Mersa og gutta <3 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Sånn er det her og....Samboer vet jeg har lyst å gifte meg, men foreløbig har han ikke fridd...og jeg og er såpass gammeldags at jeg vil han skal fri!
♥ DAME Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hihi, trodde jeg leste noe jeg virkelig kunne ha skrevet selv. Jeg venter også på at sambo skal fri, har snakket om å gifte oss en god stund nå, men det skjer jo ikke noe... Jeg er også gammeldags, vil at han skal fri, men får han ikke fingeren ut snart gidder jeg ikke å gifte meg med han ) (tuller) men utålmodig er jeg ivertfall. Vi elsker hverandre sååå høyt, så jeg skjønner ikke hva han egentlig venter på ( ØNSKER OSS LYKKE TIL IALLEFALL )
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 jeg ville å gifte meg, men så ble d slutt.. :-( sender MASSE gifte-å frieri støv til dere da :-)
Amonym i dag Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Vi får leve i håpet da....får vel hinte litt mer da;) Dvs spørre om når han har tenkt å fri, hehe..
Amonym i dag Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Huff da, får håpe du finner en å gifte deg med etterhvert da:) Takk for støvet, hihi..
Mersa og gutta <3 Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har vel igrunn sluttet å hinte, og sier det ganske rett ut....Han bare ler av meg!!Tror han ikke har så lyst egentlig, vi er samboere og har et barn sammen, hvorfor ialledager trenger vi å gifte oss da? Vi vet jo at vi elsker hverandre osvosv.... Men jeg vil nå ha bryllup jeg da!! Håper bare på at han innser hvor viktig det er for meg etterhvert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå