Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Trodde jeg hadde funnet en kjempebra mann! Fant ham på nett i mars, og møttes i midten av april, etter å ha hatt kontakt på msn i over en mnd. Vi er nå kommet så langt at vi har definert oss som kjærester, men enda tidlig i prosessen. Problemet er at han gir ingenting! Han flørter ikke, gir meg lite oppmerksomhet på det romantiske plan, er lite ivrig på nærkontakt, bortsett fra når det gjelder sex, gir aldri komplimenter, osv osv.. Jeg har fått følelser for denne mannen, og han sier at han har fått det for meg også, men han viser det ikke..!! Jeg tok det opp med ham for noen uker siden, og ble helt på gråten, og da sa han at har tar det veldig rolig, siden vi begge har barn..Jeg hadde tydligvis kommet lenger enn han, sa han, og kanskje han tar igjen meg snart..d var vanskelig å si. Men hvor lenge skal jeg være tålmodig da?? Vi var på fest sammen for 2 uker siden, og da rørte han meg ikke. Når jeg prøvde å kjærtegne, gi nuss osv, trakk han seg unna..Han fikk kjeft at vennene sine, og venninna mi, om at han var så kald, og da sa han tilbake at jeg var innpåsliten den kvelden, og han gjorde ikke slikt på kommando fra andre, det skulle komme fra han selv! Vi krangla i fylla den natta, og han mener tydeligvis ikke han gjør noe galt. Han mener at når jeg blir innpåsliten, så reagerer han med å trekke seg unna. Men når han ikke har sett meg på 2 dager, og går rett forbi meg når han kommer på besøk.! Han sier jeg også må ta inititiv, at det ikke bare er han som skal ta det første steget..Sant nok! Men når jeg leser på ham at han ikke er kin på nærkontakt og kos, så vil ikke jeg gå bort til ham å begynne å kose..Føler meg bare innpåsliten da. (Eksen hans hadde visst også klaget på at han viste lite følelser) Hva ville dere gjort?? Droppet ham??? Han er 31 år, og jeg er 25. Han har vært singel i 2 år nå, og jeg i 8 mnd. Han har et barn, og jeg har to.
M by M Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Det høres ut som eksen min og jeg gikk jo fra han så... Om det så ikke er min eks da? ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hvis du heter Beate, så er det din eks, hehe...
M by M Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Heter Marie, så da er det ikke min gamle moro;-) hehe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Hehe..bra d da! Spørs om d går til ei viss grense her også snart ja! Orker ikke være i en sånn posisjon mer! Når man føler seg mer ensom i et forhold, enn man gjør som singel, da er det noe alvorlig galt! HI
M by M Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg vet forskjellen nå som å være sammen med en som er slik eksen var og en som er kosete, alltid gir meg et kyss, hjelper til, ikke driter meg ut blant venner og ellers, ikke setter meg i en vond situasjon osv osv.... Det er ikke verdt å kaste bort tid i et forhold som ikke er bra fra begynnelsen av. En mann som elsker deg hadde ikke behandlet deg slik. Klem
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Tror du vet at dette ikke er noe å satse på innerst inne. Når dere allerede nå krangler. Og er såpass forskjellige, så hadde jeg avsluttet hele forholdet. Du fortjener bedre. Og man kan ikke tvinge noen til å bli oppmerksomme og kjærlige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå