1stor1liten =) Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 for dere som har født og vært der, hvordan var oppholdet?? jeg lå på 6 mans rom sist . håper dette er bedre og i tilegg at maten kanskje er spiselig. den smakte grusomt sist!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 jeg lå på sykehushotellet i februar, 10 dager,( fødte litt for tidlig og de har bare 4 rom for foreldre til den avdelingen lillegull var på ), men jeg lå ikke på barselavdelingen, lå på vanlig hotellrom som den avdelingen har disponibelt... men maten på hotellet var IKKE mye å skryte av, veldig overdådig, med masse gressløk på alt.. jeg kjøpte heller maten min i kantinen... handla brødmat og tok den med opp på rommet og hadde i kjøleskapet til kvelden.. ) selve hotellrommene er veldig fine, med tv og stort bad, så det har jeg ikke noe å utsette på )
1stor1liten =) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 okay, takk for svar! noen her som vet hvordan det er med besøk/visitt tidene?? er det samme som før eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå