Gå til innhold

Sykehushotellet i stavanger


Anbefalte innlegg

Skrevet

for dere som har født og vært der, hvordan var oppholdet?? jeg lå på 6 mans rom sist . håper dette er bedre og i tilegg at maten kanskje er spiselig. den smakte grusomt sist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har vært der?

Skrevet

jeg lå på sykehushotellet i februar, 10 dager,( fødte litt for tidlig og de har bare 4 rom for foreldre til den avdelingen lillegull var på ), men jeg lå ikke på barselavdelingen, lå på vanlig hotellrom som den avdelingen har disponibelt... men maten på hotellet var IKKE mye å skryte av, veldig overdådig, med masse gressløk på alt.. jeg kjøpte heller maten min i kantinen... handla brødmat og tok den med opp på rommet og hadde i kjøleskapet til kvelden.. :o) selve hotellrommene er veldig fine, med tv og stort bad, så det har jeg ikke noe å utsette på :o)

Skrevet

okay, takk for svar! noen her som vet hvordan det er med besøk/visitt tidene?? er det samme som før eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...