Gå til innhold

nok en sa... min andre på 1 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel ikke meningen vi skal få nå flere da.

men er bare 4+4 så orker ikke dra til UL for det,regner med alt kommer av seg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men uff da...:(

føler med deg solstråle...hadde håpe det skulle gå bra denne gangen...har selv mista to ganger (ma+sa) så jeg vet hvor tungt det er....er vel kanskje lurt å ikke teste så tidlig så blir man ikke så skuffa og tar det heller for en forsinka mens???

vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg...men ønsker deg lykke til neste gang:) er sikker på at du kommer til å bli mor igjen:)

Skrevet

nei det er jammen meg bra sikkert jeg aldri gjør igjen nei... :)

Skrevet

må bare smile litt...beklager det:) har gjort det samme mang en gang og tester nå først etter at jeg er en liten uke over, sånn tilfelle...

(har hatt to sa og en ma)..

sender en liten klem. det går bedre etterhvert!

Skrevet

skal ALDRI teste før flere dager etter ikm noe mere nei!!

Skrevet

Uff...så trist solstrålen. Føler med deg. Jeg er enig med deg og jeg skal heller ikke teste noe mer før etter ikm. Sist testet jeg 3 dager før og fikk positivt, men fikk negativt 1 dag over ikm...og 5 dager over ikm fikk jeg mensen. Jeg mener og tror det var en kjemisk graviditet jeg hadde, men om det var en graviditet ville jeg vært 4+5 da jeg begynte å blø. Men siden jeg testet negativt 1 dag over ikm, så regner jeg med at det var en kjemisk graviditet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...