RenateAlice Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Noen som har denne vognen?? Synes den var billig og lurer litt på kvaliteten. Har sett på bl.a Emmaljunga Cangaroo men synes det blir litt i dyreste laget... (Kjøpte ny Emmaljunda Edge Duo i 2003, men har fått blåmann/jordslag i kalesjen og siden ny kalesje koster 1290,- og ikke er å skaffe i den fargen vogna er i, så har jeg mest lyst å kjøpe ny vogn.) Synes 3hjulinger er så tøffe. Emmaljunga sin har plass til Voksi-pose. Men, på denne er det visst med pose også... Hadde vært fint å høre litt meninger og erfaringer med denne!?!?
RenateAlice Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2007 Ingen erfaringer/meninger her??? Det lover jammen dårlig for denne...
tobylina Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Butikken har bare vært tablert i Norge siden febr. -06 og det er bare babybest som selger vognene. Jeg har selv fisket etter erfaringer og jeg har kommentert litt selv, for nå har jeg kjøpt xadventure, men ikke quick silver. Jeg ville ha 4 hjuling og valgte derfor Cross over som har svingbare store forhjul. Quick silver -understellet er av stål og veier derfor litt mer enn f.eks Inmotion som er laget av aluminium og er veldig lik Quick silver. Kjempefine vogner og i følge betjeningen i butikken er det lite reklamasjoner....Desverre er folk dårlige til å skrive om sine erfaringer med denne vogna, for disse erfaringene er jo "bedre" enn betjeningens mening. Jeg er iallefall veldig fornøyd med vogna så langt, selv om den ikke er tatt i bruk enda. Tror den er så billig her i Norge fordi kjeden er nyoppstartet. I Sverige er den 2000-3000 kroner dyrere...
beautiful Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Finnes det noen nettside hvor jeg kan se denne quick silver vognen??
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Sjekk www.babybest.no Jeg har selv kjøpt Xadventure Inmotion og er kjempefornøyd! har ikke begynt å bruke den ennå men... Liker vel både kvalitet og design på vognen, og gleder meg stort til å ta den i bruk.
tobylina Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Rart du ikke kommer inn på siden.... prøv å google på Xadventure. Da får du inn en nederlandsk side med bilder og sånn iallefall. Men det er babybest.no altså...
Norwegian by injection Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Denne vogna kjøpte jeg istad, jeg får si ifra når jeg får den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå