Dubbe Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hei! Jeg er jo da en aktiv bruker her inne på barnimagen.com.. Men, har ikke hatt mens siden 31 april.. tok en test i forrige uke, men den var negativ. Enda ikke fått mensen, eller at jeg skal ha den. sover 11-12 timer hver natt, allikevel dødstrøtt! Tror jeg må kjøpe en test til mandag jeg.. eller imorgen.
Ella <3skatten min<3 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 så det er ikke bare jeg som går og lurer om dagen hmm.... er kjedelig å ikke vite liksom... får ikke kjøpt ny test før på mandag/tirsdag, så får bare smøre meg med tålmodighet (lettere sagt enn gjort) krysser fingre og tær for deg , håper det er en liten bebis i magen din nå :) sender massssssse babystøv din vei **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå