Gå til innhold

Dere som har fått tvillinger, ble de plaget med kolikk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall når var de født, i hvilken uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine to er nå 2mnd og er ikke hatt noen slike plager enda..heldigvis..så her er det ikke no kolikk,tror ikke de vil få det heller..de er så rolige atte..=)

Skrevet

Våre fikk kolikk begge to, og de ble heller ikke helt kvitt det før de bikket 3 mnd. Det var tøffe mnd med mange våkennetter. Sjelden vi fikk til å legge oss før mellom 02 og 05 på morgenen... 8-( Vi hadde de til kiropraktor, og det ble litt bedre, men ikke helt bra før de runda 3 mnd.

Ikke har vi familie i nærheten heller, men pakka etterhvert alt og kjørte 3 timer hjemover til mine foreldre og mannaens foreldre. Da fikk vi sove litt! :)

Nå har vi imidlertid verdens snilleste unger. Tror de skrek fra seg de tre første mnd. :)

Skrevet

De ble forresten født etter 38 fullgåtte uker. Tatt med KS

Skrevet

Mine er født i uke 36, og de har ikke kolikk. Gutten sliter litt med luft i magen, men sukkervann har hjulpet.

Skrevet

Mine ble tatt med keisersnitt da jeg var i uke 37+5. Ingen kolikk her. Jeg har ikke hatt en eneste våkennatt. De er så snille og rolige, så jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke syns det er så travelt med tvillinger. Vi samkjørte de, slik at de sover og spiser samtidig.

Nå er de 5 mnd og stråler i kapp med sola, jeg også :)

Gled dere, det er stor stas med tvillinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...