Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aller først en stor takk til alle støttende ord jeg fikk før KS'et mitt på torsdag!

Så til saken: 10.29 på torsdag formiddag så lille Stina dagens lys. 47 cm og 3520 g.

Vi er nå kommet hjem fra sykehuset og koser oss maksimalt :)

Stina er rolig og fornøyd, og gutta stolte storebrødre :)

Historien kommer snart, og dere som engster dere for KS: slapp av! Det gikk utrolig fint, selv om det var en merkelig opplevelse, på en positiv måte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse !!!! Og kos dere med jenta! :))

Skrevet

hurra moniccen!! Gratulerer så mye!

Håper alt står bra til med deg også. kommer du til å legge ut bilder av lille Stina etterhvert også, eller? :)

Skrevet

Ååååå, nå ble eg såå glad altså!!!!

GRATULERER MED STINA!!

Visste det jo.... men nå har eg ventet på bekreftelsen.. hehe!!

Godt du er tidlig hjemme! Det betyr vel at alt står bra til både med mor og barn!! Hurra!!

Kjenner eg er lettet nå.. var spent siden du var "en smule" bekymret på forhånd!! :-)

Kos dere maks!!

Gleder meg til å høre litt mer om hvordan det gikk..

To gutter og en jente!! Tror nok det er det eg ender opp med og! Koos!!

STOR klem fra en veldig glad

Skrevet

Takk takk jenter :)

Ja, skal få ut bilder etterhvert, må bare summe meg litt først :)

Tidlig hjemme ja, trives dårlig på sykehus, huff.

Bekymringene var grunnløse, kan jeg si nå i ettertid :) Heldigvis!

Tror det må være jenteår i år, så vi får se om du ender opp med det samme ja, "attpåklatt".

*klemmer tlibake*

Skrevet

GRATULERE med lille jenta:) kjempefint at allt er bra med mor og barn!!! håper jeg er neste,,,hehe

Skrevet

Tusen takk! :)

Jeg kan vel "spy" ut fødestøv jeg, som ikke har brukt noe selv ;)

********************************************************************************

Håper du får bebisen din veldig snart, det er som utrolig deilig :)

Skrevet

Hei, gratulerer med jenta, det var vell stas for storebrødrene ja:))))

Alle detaljer om du har tid motas med takk, kun 3 dager til mitt snitt så.

Lurer bare på rutiner og slikt, å hvordan ble det gjort i forhold til babyen etterpå? Fikk du henne på brystet etterpå? Enn før du kom på barsel, var hun sammen med deg hele tiden? Kateter før eller etter bedøvelse?

Når var du oppe og gikk? stiftet de søret eller sydde de? Etterrier, vonde? Å er det normaltå dra hjem bare 2 døgn etterpå, er ikke det litt kjapt????? hehe mange spm fra nervøs høygravid her:)))))

Men gratulerer igjen, flott at du fikk en fin fødselsopplevelse selv om det ikke var akkurat slik du ville føde......

Skrevet

Ååååååååååååååååå næmmen så fantastisk herlig da!! Gratulerer så kjempemasse med Stina!

Nå lengter jeg virkelig etter å holde min lille i armene mine og ENDELIG ser det ut til at ting og tang - at vi faktisk venter barn SNART - begynner å gå opp for den vordende far her i huset også!!

Han hadde spørsmål og formeninger om fødsel i dag ----så jepp endelig er han ombord :0)))

Så flott at alt har gått så bra - og så ble det ei lita Stina gitt!! Kan tenke meg storebrødrene er stolte over den lille prinsessen!!!

Kos deg mase masse! Sees vi på mitt barn eller hvadetnåheter?

Skrevet

Må bare svare deg her, skjønner deg så innmari godt :)

Etter hun var ute (tok bare noen min fra operasjonen begynte) tørket de henne, og pakket henne inn, så fikk hun ligge ved ansiktet mitt og kose med meg og pappan ei stund. Så gikk dem for og veie og måle og slikt mens jeg ble sydd ferdig. Veldig pappa-vennlig med KS, for han var med henne.

Så kom de tilbake med henne så snart jeg var ferdig og trillet ut av operasjonsrommet. Så var hun sammen med meg hele tiden etter det.

Kateteret ble satt før bedøvelsen, litt ekkelt men ikke vondt.

Jeg var oppe og gikk på ettermiddagen, var vondt i stingene, men samtidig godt å få rørt på seg, så prøv! Føltes mye bedre etterpå da jeg la meg ned igjen også. Og neste gang var det mye bedre.

Såret ble stiftet, ser helt merkelig ut, men er ikke vondt nå :) Skal visst sitte i i 6 dager.

Forresten: når epiduralen/spinalen(jeg fikk spinal) begynner å gå ut, og du begynner å kjenne smerte i såret, be om smertestillende! Jeg fikk først Paracet, hjalp ikke en dritt, men så fikk jeg noe i den dingsen i hånda, og da ble d mye bedre med en gang. Dettte fylte de på med hver annen time, helt til jeg følte at smertene var "okei" og ikke trengte det. Supre greier :)

Hadde etterrier ja, men de er jo ikke i nærheten av så vondt som vanlige rier... Så d gikk greit. Sa bare AU AU AU :))) Var verst første dagen, når hun skulle suge.

Jeg dro nok hjem litt kjapt ja :) Trives så innmari dårlig på sykehus. Får ikke sove om natta eller noe. Men er jo tredjegangs, og har verdens beste hjelper hjemmei sambo, så da var d greit liksom. Amminga er kommet igang, lillepia er frisk og rask, og jeg har kommet meg veldig. Går rundt selv og greier meg selv, det er jo litt viktig. Men også viktig å ta det med ro hjemme, ikke løfte eller styre så man risikerer stingene går opp!

Var en fin, OG merkelig opplevelse. Tårene trillet da de kom til meg med henne...

Savner ikke smertene ved en vanlig fødsel nei, men hadde jeg skulle hatt en unge til tror jeg jeg hadde valgt normal fødsel om jeg kunne.

Skal skrive historien senere, så får du helheten. Men ikke vær redd for og spørre hvis det er detaljer du lurer på.

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle tulla moniccen =)

Godt å høre at du hadde en positiv opplevelse av dette -også Ü

Skrevet

Ja, utrolig nok så ble opplevelsen merkelig, men positiv, absolutt positiv :)

Til tross for alle bange anelser på forhånd :)

Må vel hoppe over på din baby etter hvert ja, Myrnia :)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!!!

Supert at alt gikk bra med ks til tross for at du hadde gruet deg.

Kos deg masse med trekløveret ditt :-D :-D

Gratulasjonsklem fra meg.

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille :)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer Moniccen! Har fulgt med deg og er så glad for at KS ditt ble bedre enn du ventet! :0) Trebarnsmor, ja, imponerende det! Her går jeg og undres over hvordan livet blir med et barn! :0)

Skrevet

Takk takk alle sammen :)

Jeg og sambo ser stadig på hverandre, og sier "tenk, vi har tre!" Er så fantastisk å være så heldig å få tre friske flotte unger.

Blir mer og mer lykkelig fo rhvert minutt som går :)

Bare gled deg AnLin, lykkefølelsen er ENORM!!! Kan ikke sammenlignes med noe du har opplevd før :)

Skrevet

Gratulerer med Stina!

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessen:o)))))

Skrevet

Gratulerer så mye, har 4 dager igjen til ks her og bare gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...