Gå til innhold

Noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drøte her forleden natt at jeg drassa rundt på minsta i ei vogn og eldsta på ryggen midt oppi en krigsone ano 1850, jeg leita febrilsk etter guen og guttungen mens kanonene og muskedunderene drønna rundt meg. Var en vanvittig miks av 1850 og 2007..for vogna var nymotens og jeg hadde både mobil og mp3 spiller..bakgrunnsmusiken var: Sound Gardens "Black old sun"...hele senarioet var sort hvitt...helt sjukt... Skjelden jeg husker detaljert drømmer..men ble vekt midt oppi drømmen..jeg fant ikke gutta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette handler om at du har det for travelt i livet og tar mer ansvar enn du burde for ting du ikke kan gjøre noe med.

Medisin:

En stor pose m/ smågodt som du gjemmer i skapet til gutta boz er i seng.

Et godt varmt fotbad kombinert m/ smågodt og en skikkelig bra DVD.

Minst en times samtale i telefon med noen du blir glad av å snakke med.

Dersom ikke dette hjelper etter en omgang, bør kuren gjentas gjevnlig til du merker resultater (f.eks. på vekta;-D)

Keep on dreaming!

Skrevet

Do kommer til å finne drommemannen din og vinne maaasse penger for nå står Merkur i riktig posisjon med månen og jai kan se i kaffegruten min at do har et spørsmål i livet som do aldri vil finne svar på. Men jai vet svaret. Koste bare tosen krona å få vite det. Har do råd til å la vær?

Skrevet

Jeg tror du savner action i livet ditt. Den eneste actionen du har, er den som skjer i forhold til barna dine, mens det rundt deg finnes et hav av muligheter...................................jeg tror krigen er en metafor for en solid fest med flatfyll og kun tenke på seg selv en hel helg. Dessuten tror jeg krigen også kan representere en sterk lyst til å kvitte deg med foreldre/ svigers................................hehe..........det gjør det i alle fall i mitt tilfelle.

Skrevet

Du er kansje inne på noe der ja ;) Ingen dum tolkning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...