Hiv o'hoi Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Nå som melka har satt inn for fullt hos meg så har jeg fått en god del større pupper.. det ser ut som at jeg har tatt silikon Mitt spørsmål er derfor, holder de seg sånn så lenge man ammer, eller kommer de tilbake til normalen etterhvert? Liker de ikke nå..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 hos meg så ser de sånn ut om det er lenge siden han har spist. men om han akkurat har spist så ser de heller litt tomme ut.. hihi. nå er han 7 måneder. så de ser sånn ut på kvelden når han har sovet en stund
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde de muggene når melka kom for fult. Hadde danka ut puppene til pamela lett i en konkuranse. Men nå er jeg tilbake til normalen,75A,snakk om forskjeller (hadde 75B før jeg ble gravid og 75D den første tide jeg amma) Var bare den første tiden de var SÅ store,etterhvert ble de mindre og midre:)
Hønemor&guttaboys Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hos meg var de også stooore etter at melka kom for fullt, men det gir seg nok etterhvert. Gjorde det til meg hvertfall Jeg har små til vanlig, og da er det vel litt sånn at man helst ønsker de var litt større. Men det var utrolig upraktisk, spør du meg! Så jeg er kurert fra å misunne andre kvinners store pupper, hehe.. Føltes liksom ikke bra! Gikk bare noen uker til det roa seg litt hos meg.
PlinkiPlonk Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Neida, de blir nesten normale etterhvert. Hadde og enorme pupper da melka kom, måtte ha str e i ammebh, men nå er de normale i str, har bra med melk uansett. Han legger på seg og trives, så det går bra. Var vondt med så mye melk, måtte pumpe meg, da han holdt på å drukna da ha skulle ha pupp. Melka bare spruta ut, å han klart ikke svelge unna. Tok en 4 uker, s hadde jeg ikke fullt så mye.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Mine blei for guds skyld litt mindre da melka forsvant, men de endte opp større enn det jeg hadde fra før av, så har H-cup nå...hater dem! Bruker t-skjorter og topper som ikke fremhever puppene noe særlig, så de ser ikke så store ut hvis jeg har klær på.
Hiv o'hoi Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Takk for alle svar =) Det er ikke det at jeg har så store pupper normalt sett, men jeg likte de sånn som de var og liker de ikke nå som de er blitt så mye større.. men da satser jeg på at de kommer tilbake til normalen etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå