:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 jeg skal ut etter på :-) men jeg ammer enda. også har jeg fryktlig lyst til og ha på en kjempe kul kjole. men i denne kjolen kan man ikke ha på seg bh. å siden jeg ammer så er jo det en smule uheldig. vil jo ikke begyne og lekke på byen.. hehe. noen som har noen ideer?
katlinka Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Går det ikke med en stroppeløs bh eller en sånn konvertibel bh der du kan ordne stroppene slik du vil? Eller hva med unbra..sånn du bare "klistrer" på puppene..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 det som er er at den er sånn trekant utringet så den går så langt ned at man ser bh i mellom puppene. om du kjønner? hva er unbra?
katlinka Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Unbra vil nok også vises da.. det er liksom bare cupene som er der, er av silikon eller hva det er slik at de "klistres" på. Ser sånn ut: http://www.detnye.no/mote/article14261.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå