Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hun har elsket middagsglass frem til nå, vil ikke ha verken det eller noe av det vi spiser til middag. Noen som har noen råd??? Oppskrift på noe som nesten er umulig og ikke like? ;-)
så var vi 4 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 kok potet, grønnsaker (gulrot, erter, mais etc), skjør babymais opp i strimler og ha ferdig grillet kylling til i passe biter. Martin liker også karbonade, pølse, fisk (en superfavoritt) og fiskeboller.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Baligryte,min elsker det:) Fiskekaker med potetmos:)
Adalis Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Gi henne det dere spiser. Sett det foran henne, og overse henne resten av måltidet. Vil hun ikke ha, så la henne sitte til dere er ferdige, og gi henne kveldsmat litt tidligere, men la det gå ett par timer. Husk at dere legger grunnlaget nå for senere. Kjenner en gutt som foreldrene var desperate i å gi mat, og de endte med å gi han brødskiver hele tiden. Han er nå ti år, og spiser fortsatt ikke middag... De dør ikke at å gå sulnte noen timer... Prøv all mulig mat, og finner dere noe hun liker, så fortsett å prøve nye ting. Eks. på mat datteren min er glad i: Taco (med mye rømme så det ikke er sterkt, kun ost, rømme, kjøttdeig og litt oppskåret ananas i tortillaen), fiskeboller i hvit saus, kjøttkaker i brun saus, kjøttdeig og spaghetti, forskjellige gryteretter, pølser og potetstappe, kylling og ris med kyllingsaus+++ Bruk fantasien, men ikke la henne styre middagen! )
--arkin-- Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 pannekaker,risengrynsgrøt,pølse og hjemmelaget potetstappe med grønnsaker i, fylte laks,, dette er noe av det min tuppe spiser hvis hun har en periode som egentlig ikke vil ha noe som helst
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Jeg får prøve å være litt hard, har nok blitt litt bortskjemt denne jenta..... Jeg blir skikkelig stressa når hun ikke spiser noen ing til middag da, men hun er vel stor nok til å lære at hun må spise det hun får ellers blir det ikke noe mat..? Får prøve det, vil ikke at hun ikke skal like noe heller liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå