Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Leser alle hilsenene fra dere med tårer i øyekroken. Dere er verdens beste jenter!!! Kan jo ikke miste motet når jeg har dere! Jeg er nå hjemme en liten tur på perm. Må tilbake, men fikk komme hjem en liten tur, for jeg har nå gått over til tabletter. Endelig. Når det kommer til ammingen, så har jeg, på legens anbefaling, bestemt meg for å slutte. Og de hjelper meg med det. Det er med tungt hjerte jeg gjør det, og merker det er et sårt tema. Snakket med en dame på barsel i dag, og hennes kjappe replikk om at man kan amme selv om man får brystbetennelse fikk det til å gå kaldt gjennom kroppen min. Men nok er nok. Jeg er ingen dårlig mor... Og ingen skal få lov å insinuere at jeg gir opp lett. Som en meget klok dame sa til meg her inne: Mamming er viktigere enn amming.. Og Matteo fortjener en opplagt og frisk mamma! Og det har jeg alle planer om å gjøre for ham! Så jenter, vi sees på neste treff. Jeg går rundt som en levende mummie, bundet opp for å stoppe melken, men jeg kommer! Dere får bare tåle at jeg ser litt rar ut. ;o) God helg og nyt solen! Hilsen fra sykesengen!
Millapril Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Så koselig å høre fra deg og at du har fått perm! Håper du kommer deg tilbake i form igjen raskt og får nyte sommeren sammen med den lille gutten din. Han har det nok klart best med en frisk og opplagt mamma. Håper virkelig at dette var ditt siste sykehus besøk på lang tid! Stå på og husk; du er verdens beste mamma for Matteo - Uansett!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hei, Så deilig å høre at du er hjemme på permisjon. Var ordentlig koselig å treffe dere alle sammen på sykehuset i går. Men det er jo så mye koseligere å være hjemme da... Matteo vokser og blir stor. Matteo, Mathilde og Mia skal starte egen flaskeklubb. MMM går på MME skal den hete:) Det blir så bra skal du se. Mange oppmuntrende varme klemmer fra oss...
Två små trollungar Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hihihi! Den der flaskeklubben hørtes skikkelig kul ut! Så deilig at du får komme ut litt fra sykehuset! Må være fryktelig kjedelig å være der hele dagene... Jeg tror det er få andre her inne som hadde stått på så mye som deg for å få amminga å fungere. De fleste av oss hadde nok gitt opp for lenge siden, så det er ingen som ska komme å si at du gir opp lett! Ikke hør på slike kjipe damer på barsel!! Uansett er jeg helt sikker på at du er den beste mammaen for Matteo! Blir artig å se dere til uka! Klem fra oss!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 så bra at det går fremover for dere! Forstår veldig godt at du gir opp ammingen, synes du har vært utrolig tøff jeg :-) Du er iallefall ingen dårlig mor, og du kjempet videre mye lenger enn de aller fleste hadde orket, så det skal du være stolt over!!! Gleder oss til å se deg på treffet til onsdag!! Fortsatt god bedring!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Hei, så godt å høre fra deg igjen. Fint at du får en liten permisjon, det trenger du nok nå. Synes du prioriterer helt riktig, og den MMM på MME-klubben blir faktisk så kul at vi kommer til å få søknader i fleng ;-) Du er sterk, du er tøff - vær stolt! :-) Vi sees på onsdag!
Tussi og Maja Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Så godt å høre at det går bedre! Synes du skal være stolt over å ha prøvd amming så mye som du har. Ikke mange som hadde holdt ut så lenge som du har gjort! Flink har du vært, og noen ganger så er det bare slik at det ikke går. Alle som mener noe annet har ikke opplevd det du har opplevd!
Bellen^2 Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Hei, så godt å høre at du er hjemme på perm og at formen er bedre! Sånne sleivete kommentarer fra andre mamma'er får du bare lukke ørene for. De har garantert ikke vært gjennom det du har vært og vet ikke hva de snakker om. Du har vært gjennom noen super tøffe tak og jeg synes det er flott at du har stått på, og flott at du nå velger å si nok er nok. Nyt mammingen og legg amming og brystbetenelser bak deg:) Vi gleder oss til å se Matteo og mumimamma til onsdag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå