Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På bildene som er lagt ut på facebook ser jeg atnoen av dere tar babyen i dusjen. Hvor gamle bør de være for å kunne det. ? Så lyst å prøve det med lillejenta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd dette denne uken faktisk. Erica er nå 12 uker. Det gikk kjempefint. Vi var to stykker om dette. Far dusjet med baby, mens mor fikset med håndklær og kluter og annet.

Erica synes det var spennende og gråt ikke en eneste gang, selv ikke når vannet rant nedover ansiktet. Moro!

Skrevet

Hei

Jeg er ikke sikker på om de må ha nådd noen spesiell alder. Josefine er ikke så glad i å bade, men å dusje sammen med meg var helt OK. Det virker som om hun liker det og jeg synes det er veldig koselig. Vi prøvde vel for første gang for noen uker siden da vesla var ca 2 mnd. gammel.

Skrevet

Regner med at du sikter til min lille stupedame hehe. Vi begynte faktisk ganske tidlig, så du kan nok bare sette igang. Hun digget det fra første sekund, litt rart med vann i ansiktet de første gangene, men som du ser på bildet så fant hun et fint triks for å holde vannet unna øynene. Vi tar "eeeen....tooooooo....treeee!!!" så hun får forberedt seg, og det funker. Hun vet hva som kommer :-)

Det er skikkelig moro, og ikke minst koselig å holde baby helt inntil mens vannet varmer. Kos dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...