Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hører dere naboene over eller ved siden av dere godt? Vi har nettopp flyttet inn i en blokkleilihet og hører naboeneover oss veldig godt.... Svært plagsomt=(
eva luna Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Nei, bare hvis de spiller veldig høy musikk eller har bassen veldig høyt på. ellers hører jeg ingenting til de.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Vi hører at de går hele tiden, utrolig slitsom lyd..dunk dunk hele tiden. Er det vanlig å høre de over seg gå over gulvet? Har ikke bodd i blokk før men har aldri hørt noe hos venner vi har som bor i blokk. Angrer på at vi flyttet hit =(
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Vi hører sjelden noe til naboene ved siden av oss. Vi bor på toppen så har ingen problemer med tramping i gulvet.
Harald Ripultfør Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Bor i blokk, hører verken de over eller de ved siden av! Det er veldig lydtett her!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 bor også i blokk. hører aldri naboene. hvis de ikke har fest da..
Harehopp Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Vi bor i blokk, men hører aldri naboene næi,, ikke til vanlig i hvertfall,, bare hvis de spiller høy musikk når de har fest.. Ikke noe tramping i gulv heller..
trillemamma Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har bodd i tre forskjellige blokker i tillegg til et internat i forbindelse med skolegang og lydtettheten er høyst varierende. Nå bor jeg i en blokk hvor jeg sjeldent hører naboen sin høye musikk, men fuglekvitter fra taket, det hører jeg.
yinyang Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Bor i en bygårdsleilighet, og det er ikke lytt her. Men jeg hører de over, når de går ja... Svake tripp tripp lyder... De ved siden av hører vi ikke i det hele tatt.
Mamma_Til_Adine & Mille Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Vi bor i øverste etg i blokk.. Her hører vi ALLE i hele blokka!!!! Helt vilt... Vi hører til og med den senile gamle dama som banner hele dagen lan, og hun bor i 1 etg, og i andre enden av vår leilighet!!!h
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 ÅHHH, her kjenner jeg meg igjen. Vi har det så lytt at det er en plage, hele familien vekkes av de over kl 06.00 HVER dag. De som bor over oss går i tillegg med sko inne... Vi har fått styret i borettslaget til og komme å høre hvor ille det er og hun fikk bekjed om at skoene på ungene måtte av. Hun har desverre fortsatt på de sko av og til,,,, drittdame altså! Det dundrer i hele leiligheten når de barna løper rundt og det er ikke særlig festlig kl 06.00!!!!! Kanskje de som bor over dere har lgt gulvet sitt selv og begått noen feil`? Det har nemlig kommet frem at de over oss har "glemt" å legge isolasjonsmatte imellom hos seg...
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 Bare de som bor rett under oss, men de er veeeeldig høylytte. Ungene der spiller ball inne også, må si vi hører det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå