~turbogutten og lillebror~ Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Kan han ha på seg lilla skjorte og hvit slips? Er det noen "regler" her?
Mille** Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 ....og der lagret innlegget seg litt for fort ja!!! ....altså, nei, jeg syns ikke det. Men det er vel kanskje litt forskjell på om de gifter seg i kirke eller på et kontor. Kan han ikke høre med brudeparet hva de syns?
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg ville ikke likt om mannen min sin forlover kom i lilla skjorte, men er enig med JoSomamsen at det kommer litt an på bryllupet.. Min mann og hans forlover ble enige om hva de skulle ha på seg i hverandres bryllup. Mannen min måtte gå med sløyfe, noe vi aldri ville funnet på om ikke brugdommen ønsket det;-)
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Kan jeg få spørre om hvorfor? Hvilken farge på skjorte og slips burde det være da? Altså hva er finest? Brudeparet har sagt at alle får bestemme fargene selv. Og de gifter seg i kirka...
snuppi min Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes at forloveren skal ha likt som brudgommen jeg. Selvfølgelig ikke helt like, men de samme fargene. Da vi giftet oss, hadde mannen min sjakett, og forloveren hans hadde dress i samme farge.
Gjest mphs Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Det vanligste er å ha sort dress og hvit skjorte når man skal være forlover. Jeg syns han skal spørre brudeparet om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå