Gå til innhold

1. natt med avvenning :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gikk helt greit, en god del skringing og lite søvn, men han fikk ikke pupp! :-D Han er 16 1/2 mnd gammel ;)

Så det var litt melkespreng i morges, måtte finne frem brystpumpa som jeg hadde pakka bort :)

Han sover fortsatt sammen med oss, men planen er å få han til å sove i sin egen seng. Litt usikker på om vi skal la han sove i si seng i natt?

Vi vil jo at han skal sove hele natta i si seng, noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren vår på 13 mnd har nå sovet i sin seng siden hun var 9-10 mnd... og har ikke fått pupp hverken natt eller dag (kun kveld) de siste 3 ukene.. det har faktisk gått over all forventning.. hun sover faktisk fra 19-6.. det er helt fantastisk..regn med litt skriking (når han skal ligges i egen seng)..men det går fort over.. og for alt i verden, ta han over i egen seng først

Skrevet

Joda, han legges i hans egen seng og sover der til rundt midnatt, men så havner han i vår seng og blir oftes værende der.

Men vi skal prøve at han kan bli sovende i sing seng nå som han ikke får pupp om natta ;)

Skrevet

var sånn vi gjorde det og..hun ble lagt i sinn seng..men kom oppi til oss etterhvert.. og da ville hun helst ligge å sutte på puppen hele natten..

Det første vi gjorde var at vi la henne på eget rom..da sov hun lenger med engang..våknet ikke før i 3 tiden.. så begynte jeg å amme henne på rommet hennes.. for så å ikke gi noe pupp på natten.. det har faktisk gått langt over alle forventninger..det eneste er at hun våkner kl 6 da..hehe..men det kan jeg leve med..

Skrevet

hvordan gikk det i natt da?

mamsen...,

Skrevet

trudde de fikk dårligere søvnkvalitet av å ligge med mor og far.

heldigvis har jeg ei smørbli jente som smiler trøtt når hun legges i senga si der hun er blitt lagt siden første dag.........bortsett de timene vi sovnet når jeg ammet i senga de første mnd.

Skrevet

Er det mulig?

Sjokkert over hvor vanskelig folk gjør det for seg selv, og når det i tillegg går ut over barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...