Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hva er grunnen til at noen bare MÅ ha nr 2 før nr 1 kan gå/snakke? Er det virkelig så viktig at barna får "glede" av hverandre?? Det er 7 år mellom meg og søstra mi, hun var så flink med meg når jeg var liten atte:) Er ikke det mye bedre for alle parter, å vente til det går an å forklare for det "store" barnet at det kommer en baby i huset? Vi skal ihvertfall vente til jenta vår skjønner hva som skjer, og ikke minst får vi nye krefter+at jenta vår får FULL oppmerksomhet så lenge hun trenger! Si hva dere vil, men med 2 tette kan det jo aldrig bli like bra med den saken.
Huldretuss Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Skulle vel tatt abort jeg da, når jeg plutselig var blitt gravid igjen så alt for fort... Stakkars unge! Flaks for henne at hun også har to store store søsken nå som jeg er helt tappet for krefter og ikke har tid til henne - hun blir jo knapt sett av sin mor!
Huldretuss Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Helst skulle vel ingen hatt søsken i dete hele tatt - har hørt det er skadelig å ikke alltid være midtpunkt og sentrum for alles oppmerksomhet!
Sjefsmegga Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Unger som er større trenger jo overhode ingen oppmerksomhet.......så sånn sett så burde alle i følge deg HI være enebarn da? Jeg har både og jeg....7år mellom og 19mnd mellom...og begge deler har sine fordeler og ulemper. Du skriver som du har vett HI
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Så bra at det finnes slike som deg som alltid vet hva som er best for alle andre. Tusen takk for ditt gode råd og for at du deler av hjertet og kunnskapen din.
Eat sardines and die Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Og jeg synes fremdeles at det er synd på de med to tette barn.
Hønemor&guttaboys Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Setter stor pris på at du vet best, anonym heheheheheheheehe..... jeg er bare skikkelig, skikkelig imponert over deg! Mine barn har det FLOTT, takket være en perfekt mor. Sånn er den saken! Om de er tette eller ei spiller vel ingen rolle....?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Den eneste som er tett her er hovedinnlegger...............
Eat sardines and die Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Joda............ett tett barn må da vel være arbeid nok? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå