Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jada trappet opp på Ultralyden min jeg 12.05..Etter å ha spist mat og cola først, tenkte kanskje at spiren beveget seg litt mere da. Så etter å ha hatt med meg en hyyylene og overtrøtt 3 åring på bussen nedover, gledet jeg meg noe sinnsykt til UL...og tenkte ja dette er verdt det. Men den gang ei!! Dame i luken: Har du time hos oss i dag? Jeg: Ja det har jeg Dame i luken: For hva da? Jeg: Skal på UL Dame i luken: Vi utfører ikke UL på lørdager Jeg: Ehhh...men jeg har bestilt time Dame i luken: Bekrefter dette..men hun som har tatt imot tlf din har sikkert ikke tenkt over dette Jeg: Riiimelig irritert..Dere kan da ikke sette uvitende personer som ikke vet noe om legesenteret i resepsjonen??? Jeg: Dette var dårlig kundebehandling!!! Dame i luken: Beklager..du får sende inn en klage sier hun småfrekt Dame i luken: Du kan få time på tirsdag Men det vet jeg ikke om jeg gidder..Makan!!!
eva luna Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Skjønner at det er irriterende, men det kan jo ha vært en ny sekretær som tok i mot tlf din, og alle kan gjøre feil.
Johanne B Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Dumminger... er jo ikke alltid en lett sak å reise et sted for folk da....mye styr noen ganger, så det hadde jo vært greit om man fikk komme til det man har bestilt time til da... (og når de har satt av en time, så burde det vell ikke være så vanskelig å få til ul? hvis de har folk som kan maskinen da........) huff, så dumt... vet hvor mye jeg gledet meg til min ul, så, stakkars deg..... masse klemmer herfra hvertfall...
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Nei det går faktisk ikke ann altså..Hvor vanskelig er det?
eva luna Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Ikke vet jeg, men må jo være noe sånt siden du fikk time på en dag de ikke utfører ultralyd. Siden det er sommer og mangel på arbeidskraft kan det jo være de ansetter hvem som helst av noen surrehoder.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Det er visst ikke meningen at jeg skal få se spiren min
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Kan nesten virke sånn... Tror jeg hadde tatt timen tirsdag uansett ;-) Er alt for nysgjerrig!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har timen...får se om jeg avbestiller eller ei..
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Skjønner godt du blir frustrert, utrolig tåpelig når vedkommende visste du skulle på UL. Ønsker deg lykke til på tirsdag, kanskje du får tigget deg til ekstra bilder og tid ettersom de gjorde en feil
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Skjønner godt du ble skuffet, men feil kan jo skje for selv den beste;0) Hadde nok også blitt skuffet, men tror ikke jeg hadde kastet bort energi på å bli sinna:p
mayaya Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 makan! Nei, jeg synes du har all rett til å bli sinna! siden hun bekreftet at du hadde bestilt, visste hun jo at du kom - kunne hun ikke ringt da? brødhoder. ta timen du, men krev halv pris eller noe.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Gud, så nedtur :/ Hun dama burde jo ha vært litt mer ydmyk, da...
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 JO, det går faktisk an, tydeligvis. Gjør du aldri feil du?
børdi Skrevet 16. juni 2007 #15 Skrevet 16. juni 2007 irriterende ja, men alle kan gjøre feil. Ingen er feilfrie. Om det har vært en vikar, er ikke alt så lett i begynnelsen, snakker av erfaring her....
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Joda skjønner det..Ble bare så sinnsykt skuffet. Hadde jo planer om å se min lille baby i dag Men tirsdag er jo ikke lenge til, men når man har vært sånn i tåka som meg så er det viktig for meg å vite.
2søtesmåog2imagen Skrevet 16. juni 2007 #17 Skrevet 16. juni 2007 Du kan jo evnt prøve og få UL gratis siden de hadde bomma på timen din, skader jo ikke og spørre dem!! Lykke til!
2 søte små gutter Skrevet 16. juni 2007 #18 Skrevet 16. juni 2007 Kjære deg, hormonelle gravide kvinne : har du ikke større problemer i livet enn en avlyst ul så har du det pinadø godt !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå