3 blå Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Var på konset i går, og etterpå gikk vi ut og før vi skulle hjem kjøpte vi oss mat. Jeg satt å venta på at sambo skulle komme med maten, og plutselig kom det en mann i 40-50 årene bort til meg. Han sier "Oi, det var da voldomt til store øyne!" Han snudde på helen og gikk... Vel, jeg har høyt stoffskifte og har i tillegg fått struma, så øynene mine har vært ganske store. Men etter nesten 1 år med tabletter så har det blitt en del mindre, og er ikke så utstikkende lengre. Men hvorfor i alle dager skulle han kommentere det da? Herregud... Akkurat som jeg skulle gått bort til han å sagt "Oi, det var då voldomt til lite hår du hadde!" Det er selvfølgelig ikke så mye å bry seg om, men synes likevel det er frekt å kommentere andre sitt utseende rett oppi ansiktet på folk. Eller??
Monajenten Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Syns det var rimelig teit ja. Men håper du hadde det kjekt likevel:)
3 blå Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Ja, hadde det supert Han ødla ikke kvelden min I kveld er det Kurt Nilsen, så dette er en bra by å bo i for tida
2005&2010 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Det er kjempefrekt! En på jobben til sambo fikk en kommentar av sjefen dems, at han manglet tennene oppe. Han sa at det var trakkasering, og hvis han ikke sluttet så skulle han nevne det for arbeidstilsynet (sjefen visste at han manglet tennene og gjorde narr av ham) Etter det så byttet fyren jobb, bare til andre siden av lageret så han fikk en annen sjef da Jeg har sett mennesker som kanskje har det ene og det andre, kanskje noen vil kommentere meg og, men det hadde aldri falt meg inn å gå til noen andre og slenge en bemerkning
Monajenten Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Hvor bor du? Jeg bor i Bergen og skal på Traviskonsert i dag:)
3 blå Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Bor i nabobyen din, litt sør Her er det Rockfest og mye bra som står på programmet. Var på Keane i går, men jeg vil tippe Travis er bedre faktisk
Monajenten Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Ja jeg gleder meg:) Keane var sikkert bra også
3 blå Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2007 Ja, det var ganske bra, men blir fort litt rolig... Det tok ikke helt av. Forventer at Kurt blir bedre, han kan lage liv tror jeg Også er jeg skikkelig Kurt-fan da Kos deg i kveld da, det skal iallefall jeg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå