Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg var hos jm på torsdag. Da ble jeg strippet for andre gang. Jeg fikk da beskjed om at jeg har 2 cm åpning, er moden, og at livmorhalsen er avflata. Jeg fikk modningsakupunktur, med beskjed om at alt lå til rette for at akupunkturen skulle ha god effekt. Det eneste som mangler nå, er at riene setter inn. Det jeg nå lurer på er om det er noen andre som har vært i samme situasjon som har gått lenge etterpå uten at det skjedde noe... Kan jeg bare belage meg på å måtte vente enda noen dager eller...??
heioghopp! Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 jeg har 2 dager igjen til termin, ble strippa og fikk modningsakupunktur onsdag 6 juni, fikk samme beskjed som deg. mer akupunktur mandagen etter og strippet igjen nå på torsdag, fremdeles 2 cm åpning....... Begynner å bli utolmodig.......gikk ei uke over sist.... Akkurat nå føles det som om jeg skal være gravid resten av livet....
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 jeg er nå 7 dager over.. ble strippet på torsdag med 1cm åpning, slimproppen har gått... fikk også beskjed at det kun skulle noen rier til nå.. legen min var 100%sikker på at jeg ville føde i helgen, men her er det ikke antydning til kynnere en gang:( er bare lei meg og gråter for tiden... orker ikke tanken påå bli strippet igjen... det var såå vondt!!! håper dere føder snart jenter.. for denne ventingen er GRUUSOM!!! hjelper ikke å vite at bebisen min er 4,2kg!!!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Huff, nei det skjøner jeg godt! Jeg har fått beskjed om at jm ikke tror min blir større enn sist, som var ca 3,6kg... Håper din jm/lege tar feil med et kg i din favør... Nå har jeg rydda i stua, og den var ROTETE!!!!!, tørka støv og støvsugd, så nå når mor har gjort rent og ordna, skal du se det blir fødsel... Jeg hadde jo et håp om at jeg bare kunne forlate huset rotete og at gubben og jentene fixa det til jeg kom hjem igjen fra føden... Men den gang ei,- knorten vil ikke ut!!! BLÆÆÆÆHH!!! Jaja, har i det minste fått gjort noe fornuftig ut av dagen,da... Håper vi føder i helga, jenter. Er pisslei av å vente!!!! Har gått alt i ni mnd, og DA BETYR EN DAG FRA ELLER TIL MYYYYYEE!!!!! )))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå