Gå til innhold

Anbefales!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boka "Hvorfor gråter barnet?" av Marit Rysst Heilman vil jeg anbefale på det varmeste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var interessant, men ga ikke meg noe som jeg kan bruke i det daglige liv. (Boken handler om mange forskjellige synspkt. om hvorfor barn gråter.)

Skrevet

Joda, helt sikkert ulikt hva man får ut av den, men jeg syns det var interessant at hun satt fokus på hvor "unaturlig" og uvanlig mye av vår "vanlige" vestlige måte å oppdra barn egentlig er! Tror mange vil ha nytte av å lese den, for å bli litt tryggere på å ikke skulle overstyre sitt eget morsinstinkt med mål om rutiner og veloppdragne passive små! Det sliter faktisk ganske mange med enda, etter gammeldagse råd både på helsest og fra den eldre garde... Spesielt mange av besteforeldregenerasjonen tror jeg kunne ha godt av det, så hadde de kanskje tenkt seg om 2 ganger før de snakka om at man ikke må mate om natta og ikke ta baby opp når han griner osv ;-)

Så altså, bare et tips til folk som liker å lese om denslags :-)

Skrevet

Likte også den boka.

Den setter ting litt i perspektiv og viser at "universale sannheter" som man får presentert på helsestasjonen faktisk ikke er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...