Gå til innhold

Når sov deres barn natten igjennom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi sover fra 22 til kl 07 ca hver natt. Gjort det siden hun var noen uker gammel.

Skrevet

Miniputt her begynte når han var ca. tre mnd. Da sov han fra ca. 23.00 til 07.00 uten mat.

Nå er han fem mnd. og sover fra mellom 20.30 og 21.00 til mellom 06.00 og 08.00 uten mat.

Skrevet

6 uker.

Da sov han fra 21.30 til kl 7.

Fra 8 uker sov han fra 19.30 til kl 7.

Skrevet

Da han var mellom 8-10 mnd.

Skrevet

Eldstemann her sov kun et par hele netter før han fyllte ett år. Natta etter ettårsdagen begynte han å sove over, og har fortsatt med det ;) Hehe, synes det er komisk jeg :)

 

Mini på 7 mnd begynte å sove nettene over 2 mnd gammel, fra 02.00 (holdt det gående utover kveldene ja... ) til 08.-09.00. Dette varte et par mnd. Så hadde vi 2-3 måneder med urolige netter igjen.

Nå er han begynt å sove over, ordentlige netter, fra 22.00-09.00, det er kjempegodt. Han er 7 mnd nå.

Skrevet

Min gut er 5 mnd og sover ikke rundt,han er våken fra 1-3 ganger pr natt,for mat!

 

Håper han snart skal sove litt bedre,når han får grøt i magen sin før natta....*håpe*

Skrevet

3 uker, kjempe deilig...legger hun syv, våkner mellom 7-10

Skrevet

vesla begynte og sove hele natta ut da hu var 2 mnd gammel ca.. fra kl 22.00 til kl 08-09 om morran dagen etter..

nå sover hu fra 20.00 til 08.00 dagen etter ca.. men sovner igjen etter hu har fått mat da..

Skrevet

Mange flinke barn her... he, he. Snuppa mi var 17 mnd. hun. Men det var fordi jeg/vi ikke tok opp kampen, og sluttet med nattpuppen før. Så fort den var avvent, så sov hun rundt :)

Liiit slitsomt, i og med at jeg jobbet for fullt fra hun var 11 mnd...

Skrevet

Min begynte helt av seg selv da han var tre og en halv mnd gammel. Da sovnet han klokken 8 og til klokken 6-7 neste morgen. Synes nesten det var bedre foer naar han vaaknet i 5tiden for aa faa mat for da sov han til mellom 8-9.. Synes det er saa tidlig at han vaakner i 6-7tiden. Men saa er jeg skikkelig nattemenneske og da saa jeg faar vel bare bli bedre aa legge meg tidligere om kvelden selv.

Skrevet

Fra hun var 3 mnd til 11 mnd sov hun ca 12 timer. Men så var hun våken 2-10 ganger pr natt frem til hun ble 3 år, av mareritt/natteskrekk. Utrolig slitsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...