Monajenten Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg bestemte meg i mai for at 1. juni skulle jeg endre livsstil. Jeg er alt for flink til å lage hurtigmat ogvelge enkle løsninger, og det skulle det bli slutt på! Kjøpt masse frukt, har alltid flasker med vann i kjøleskapet, og skulle også bli litt mer aktiv. Bestemte meg også for å ikke bli helt fanatisk, det er lov med en godtedag i uken, og om jeg skulle spise litt usunt en dag, er ikke alt ødelagt. Jeg har i grunnen vært utrolig flink med kostholdet og drukket enormt med vann. Har ikke vært veldig aktiv, men mye mer enn før, og det er jo i begynnelsen så jeg er fornøyd. Jeg målte livvidde, hoftevidde og begge lårene da jeg startet 1. juni, og da jeg målte meg isted fikk jeg nesten sjokk. Minus 1 cm i livet og på hoftene, og minus 2 cm på hvert lår!!! Jeg er knallfornøyd, FOR en motivasjon til å fortsette!!! Hurra:)
Libido- Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Så artig å lese! Myyyyye bedre enn slankepulver, piller etc. etc.
Monajenten Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Ja det mener jeg også! Fikk helt sjokk, men det sier kanskje litt om hvor lite flink jeg har vært tidligere. Det er vel i starten det renner mest av. Er sååå enig med at der er mye bedre enn piller og pulver og andre slankekurer, thumbs up for livsstilsendring!
eva luna Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Så flott! Og her en oppskrift på en knallgod linsesuppe som er sunn og full av proteiner. Serveres som den er, eller med brød til eller biter av grillet kylling oppi. RØD LINSESUPPE 1løk 2 hvitløkfedd 2 ss olje 2 1/2 dl røde linser (oransje) må skylles grundig før koking 1 liter vann 2 kyllingbuljongterninger 1 boks hakket tomat 2 ss tomatpuré 1 purreløk 1-2 ts sambal oelek (chilipasta) selges på safari og butikker med godt utvalg. Varm oljen i en gryte og tilsett finhakket løk og hvitløk. Vask linsene og ha dem i gryten med vann, buljongterninger, tomat og tomatpure. Kok i 30 min. Tilsett purreløken og chilipasta mot slutten. Ev smak til med salt. Press litt sitron over og hakket persille.
MintCondition Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Å måle cm er knallgod motivasjon ja, jeg har mistet 20 cm rundt livet, 16 rundt puppene og 3-4 rundt lår, hals og overarm på noen mnd jeg også. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå