SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 og her satt jeg og klødde meg grønn etter hva i all verden jeg skulle gi. Denne gang var det en lillebror som skulle døpes. Og hva i all verden kjøper man som ikke så veldig mange andre kjøper??? Bestikk og servise ... blæh.... neitakk! Penger... neitakk igjen. og etter flere runder... neitakk, neitakk og neitakk... så jeg surfet litt på nett, søkte på "dåpsgaver" og fikk opp mange linker. Etter litt så kom jeg over en super-fin idè www.malurten.no og fikk fatt på damen som maler. Riktignok veeeeldig kort varsel, men hun kunne hjelpe meg. I går var jeg og hentet stolen - og må bare VARMT anbefale de videre til dere der ute som ikke vet helt hva man skal finne på. Stødig og solid, godt utført håndverk - og for en nydelig skrift. En dekor i seg selv. Godt å vite om noen som lager forskjellig... men da sa damen at barnemøbler tar mesteparten av fritiden så det er sjelden hun maler no annet. Men barnemøblene er i allefall et kupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå