Gå til innhold

Svangerskapskløe?!?

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette farlig? har dette noen påvirkning på lik måte som svangerskapsforgiftning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

altså.... ta dette med en klype salt, men her en en link noen la ut for noen dager siden (jeg visste jeg husket noe om det)....... men likevel, jeg tror mange har hatt dette før deg uten noen mèn.... så slapp av og kontakt lege for sikkerhets skyld.

Skrevet

ååå helvete da... men hvis dette stemmer er det rart man ikke hører mer om det når man er på kontroll etc... men tror jeg ringer føden jeg og spør så kan de fortelle meg hva jeg bør gjøre. bedre enn å bekymre seg uten grunn...

Skrevet

det høres ut som en god idè å kontakte føden..... håper ikke linken skremte unødig, men jeg synes selv det er bedre å være informert om risikoen enn at folk duller med meg og jeg ikke får rett informasjon og hjelp.

Likevel, mange har nok hatt dette før deg uten noen mèn..... som oftest er det jo ingenting.

Skrevet

Nei nei.. selvfølgelig så skremte dt meg, for trodde ikke dte kunne være så alvorlig. men ringte føden nå og jordmor skulle diskutere det med legene og ringe meg opp igjen før kl 15. veldig griet å få sagt fra på en måte, ikke at jeg føler dette er veldig alvorlig tilfelle men bedre føre var enn etter snar. og je fortalte at jeg hadde prøvde å lese litt om det på nettet og ville bar ehøre med de pga innlegget... Takk for svar forresten, selvom det var skremmende så er det fint å få vite det

Skrevet

Hei, jeg er i uke 37. Var på kontroll hos jordmor tirsdag, og fortalte at jeg hadde klødd endel på føtter og hender de siste 2-3 dagene. Hun sa at da måtte jeg ta gallesyreprøve og leverprøve (blodprøver). I tillegg hadde jeg vondt på høyre side, under brystet, der leveren er (visstnok). Men prøvene var helt fine, så de mente at vondten kanskje kom av at babyen stort sett alltid sparker på høyre side. Og kløe kan altså være ufarlig, men bør sjekkes! Jeg tror (hvis jeg har forstått det rett) at feil verdier i lever/galle kan være en sjelden type svangerskapsforgiftning som kalles Hellp, som visstnok ikke trenger å ha høyt blodtrykk som symptom (jeg har hele tida hatt lavt blodtrykk).

Skrevet

Selv var jeg nettopp og hadde disse prøvene pga sterk kløe på kroppen da fikk jeg vite på sykehuset at de er mest redd for kløe i nevene og føttene altså inne i hendene og under føttene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...