♥ DAME Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 MEN, jeg må holde meg borte fra sex i 1-2 uker. Akkurat det var dumt siden jeg har EL i morgen eller mandag ( Men jeg får se lyst på det, jeg har større sjanser for å bli gravid nå Og Vilsågjerne, du hadde rett ) Det var ingenting å kvi seg til, men jeg gjorde det jo litt likevel ) Tusen takk for god støtte! Hvordan går det med deg nå da?? Spennende dette her ))))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 *smiler* Så flott at alt gikk fint,er jo dumt å grue seg til noe som ikke er noe å grue for ).Men det er jo ofte sånn likevel. Tenk-nå er polyppene borte.Neste syklus har du 100% sjanse for å lykkes.Det skal du benytte deg av vet du.Greit å la kroppen komme til ro nå,jeg minnes foressten at min mens kom tidligere enn forventet etter inngrepet.Ergo er det ikke lenge til ny sjanser for deg ). Hos meg er alt fint,livet er godt å leve. ) Teoretisk sett er jeg gravid,og lever deretter.Så får vi håpe at den lille vil være hos meg og klore seg fast.Om den ikke gjør det,er det i alle fall ikke fordi den ikke er velkommen ). God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå