Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gravide Dolly snuppa våres:)

Det er virkelig så fantastisk at du endelig har klart det,er så mye jeg har lyst å si at jeg nesten ikke finner ord:)

Jeg bare unner deg dette så inderlig av hele mitt hjerte,kan ikke si det på noen annen måte,all lykke til deg,spiren og familien din..

Tenk at du skal ha baby da,du klarte det ..hurra..he he..

Ikke glem oss her inne da,jeg skriver bare her inne selv,og titter en veldig sjelden gang innom gravide i moden alder,så må bli oppdatert,du har jo bodd her inne sammen meg meg og mange andre så lenge nå,så vil så gjerne hører fra deg:)

Masse masse lykke klemmer fra

Skifer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk skifer, dette innlegget varmet!

Vi roper ikke høyt hurra enda, tr kan jo fremdeles dukke. Er selvsagt litt redd for at det er en kjemisk graviditet (selv om jeg gjerne trodde det var snakk om svake tester til drittanta plutselig dukket opp, ikke slik sterk test som vi fikk...)

jeg kommer nok ikke til å flytte over i sofaen enda, har jo vært der 3 ganger tidligere, og blitt dytta ut, så vi venter litt denne gangen...

=)

Jeg håper inderlig det klaffer for deg snart skifer, du er en av de jeg virkelig heier på hver pp! Husk du kommer til å klare det!!!

Stor klem fra meg

8-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...