Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er det noen erfarne damer her som kan fortelle meg om det finnes noen glimrende produkter til hjemmebruk? Er det farlig for tennene? Hva koster det etc. Vil ikke ha filmstjernehvitt, men gjerne et litt mer blendende smil;-D Har akkurat vært hos tannlegen og tatt airflow (salt og vann) som var veldig bra, men gebisset trenger nok litt mer hjelp for å bli helt hvitt....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 tannbleking er skadelig......blekemiddelet må igjennom emaljen for å bleke selve tannbeinet.....så det sier seg selv at det ikke er spes bra.....ikke virker det på alle heller......jeg prøvde hos tannlege....0 effekt.....det var skjeden.....og jeg var glad for det.....for da hadde ikke middelet gått igjennom emaljen visstnok.....
Libido- Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Tannlegen min skal gjøre det på meg. Hun sier at det ikke er skadelig. Men må fikse alt av hull først. Har du hvite fyllinger på framtennene må du skifte de etter bleking. Her kostet rundt 1700. det er med skinne. så bruker du det selv hjemme. bruker det til man har oppnådd ønsket resultat. Dette er en liten by så her er det rimeligere enn f.eks oslo.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Betyr dette at alle spesialtannkremer etc er bare juks og fanteri som ikke virker? HI
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 man kan ha missfarga emalje.....da vil tannkremer virke...men de fleste sliper....så det blir mere riper....og ergo mere for skitt og fargestoffer å sette seg fast i på sikt......men de fleste har litt mye farge i tannbeinet....dette har med pigmenter å gjøre....det er her blekig kommer inn..... og ps!....tannbleking er og blir skadelig for tennene......det er faktisk samme stoffet som brukes til hårbleking etc......bare i 10% løsning til tennene.....frisører erkjenner at det er skadelig for håret....merkelig at det ikke er det for tennene.....hmmmmmmm.......
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Selvfølgelig funker ikke tannkremene. De inneholder midler som gjør tennene blankere, og dermed kan de fremstå som "hvitere" uten at de er det i det hele tatt. Blek tennene hos tannlegen, ikke, ikke, IKKE kjøpt på Vita eller postordre!!!!!!!!!!!
prekæs Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Har skinner til å fylle med blekemiddel. Fungerer bra og jeg har blendahvite tenner:) "blink". Skinnen kostet ca 1500 for noen år siden, og dose til 6-7 dager koster ca 300. sover med det om natten. Kan ise litt, men da hjelper det med flourskylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå