Ella <3skatten min<3 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Nå er jeg en smule nervøs her jeg sitter..... i går kveld mens jeg satt og så på tv "spente" magen seg (og med magen mener jeg fra navlen og ned) føltes som om det lå en stålplate under huden, var helt hardt å ta på (samboern min fikk helt fnatt, ble mer nervøs enn meg) og jeg kan kjenne en liten "kul" på venstre side. Når jeg våknet i dag tidlig var denne følelsen borte, men magen er fortsatt litt "stram" fra navlen og ned, og nå mens jeg spiste frokost skjedde det igjen, magen spente seg og er like hard og stram som i går kveld. Hadde mensen den 28 mai, men den var da 8dager forsinket, og var ikke "normal" (små blødninger som kun varte i få dager) var så plaget med kvalme før, etter og under måltider i godt over en uke, men det er så og si over nå. Har i tillegg humørsvingninger som gjør meg umulig å leve med om dagen, er slapp og trøtt. Har tatt en test, men den var negativ, og har ikke tenkt til å ta en ny test med mindre mensen ikke kommer når den skal denne gangen. Kan jo umulig være gravid, går jo på p-piller. (bruker Diane, har brukt den i 3år uten problemer) Har ALDRI opplevd dette her før, virker som om hele kroppen er ute og kjører... blir så nervøs hver gang magen spenner seg, gjør ikke vondt, men er utrolig ubehagelig. Er det noen der ute som vet hva dettte kan være/ som har opplevd noe lignende før ? Bør jeg kontakte legen min på mandag ? ? Setter stoooor pris på svar
dame81 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 hei. har du tatt en test? jeg har opplevd det en gang og da var jeg gravid med jenta mi. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå