Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg glapp høvelen og dermed skrelte jeg av ca 4 cm hud. Fy faen som det svir og fy faen som det dunker. Aldri mer shaving på denne jenta, heretter blir det voks! Eller så får jeg dra frem epilatoren igjen, men gudene må vite hvor den forsvant... AU!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Barbering er noe dritt! Hårene popper ut igjen med en gang og er større og mørkere enn noensinne. Det gjør ikke vondt å vokse. Pyse :-)
It's all about me Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Gjorde det samme en gang for maaaaange år tilbake, sto i andre tanker og trykte litt for hardt..... Tok lang tid før jeg rørte høvelen igjen, men nå er den på plass igjen. Kan bare si en ting, du lærer så det skjer ikke igjen.... Men vondt og ikke minst ekkelt er det. Og arret tok laaaang tid å forsvinne... )
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Nå skal jeg krype til korset og innrømme at dette HAR skjedd før for flere år siden (minst 6 år siden). Har enda et langt hvitt arr midt på skinnleggen. Prøvd hjemmevoks noen ganger, men fikk det ikke til, så skal heller spandere på meg proff hjelp.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Første gang prøvde jeg flytende voks, det ble bare masse griseri. Så prøvde jeg strips, men uansett hvor mye jeg gnukket og gnikket for å varme den opp, så var det ikke mye hår jeg fikk dratt ut. Enda jeg fikk mannen til å røske til. Og siden han fryder seg over å gi meg smerte, så røsket han GODT til (hevnet meg da det var hans tur, hehe). Så nå tar jeg og ringer en salong, så får de ta seg av leggene mine en gang i mnd:) Skal jeg fortsette med høvelen, så vil jeg ikke ha mer hud igjen:p
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Hm...jeg bruker et eller annet som jeg varmer opp i mikroen. Ikke no problem med det.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Kanskje øvelse gjør mester? Gidder ikke øve mer, nå skal jeg ha glatte legger uten skjemmende arr!! ;-) *finner frem telefonkatalogen*
high five Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Hva heter det du bruker, lillejonas? Jeg må innrømme at jeg aldri engang har våget å prøve voks.. Så på storesøsteren min en gang, hun røsket av strips, tårene trillet og hun måtte ha en konjakk for å døyve smerten. Fikk ikke lyst til å prøve selv akkurat :s
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Utrolig bra! Ler så jeg rister. Herved skal jeg ut å kjøpe voks, alle unnskyldninger for en liten konjakk på lørdagskvelden er en gave!!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Hehe, eller hvilken som helst dag man velger å vokse! ;-) Funker Emblakremen på voksing også? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 voksing gjør vondt bare den første gangen....deretter mere ubehagelig....au!!.... bedre å bruke varmvoks....den varer lenge.....+ at den er mulig å få av med vann etterpå.....de stripsa er laget av en voks som man må bruke olje for ¨få av.....huden blir seig og ekkel....skikkelig griseri....
Sjefsmegga Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Heh...jepp..veit hvordan det der er..jeg "omskjærte" meg selv ufrivillig i vinter... :-((( Kan si det sånn at høna var ute av drift ei stund..... Hadde noe med dårlig sikt å gjøre..pluss at jeg skvatt pga at noen banka hardt på døra..
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Akkurat nå har jeg Veet sin, men jeg kjøper forskjellig hver gang. Jeg syns ikke denne var den beste. Hva jeg har hatt tidligere, husker jeg ikke, for en sånn boks varer både vel og lenge og lenge og vel. Bare gå inn i en sånn kosmetikkbutikk og spør etter noe billig og greit (eller evt dyrt og greit hvis du har penger til det). Det gjør litt vondt de 2-3 første gangene, men ikke sånn at tårene triller og du må drikke deg til mot. Etterhvert gjør det ikke vondt i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå