Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag våknet han tidligere enn han har gjort på lenge. Våknet kl. 08, vanligvis kl. 09-09.30.

Gutten min legger seg kl. 19.

Deilig å sove lenge da : ) Når legger din seg ?

Skrevet

våkna kvart på 6 og tulla litt i en halvtime, fikk flaske og sov til halv 9 igjen,og sover nå (8 mnd)

Skrevet

Oi, håper du benyttet sjansen til å sove ut :-)

I går måtte jeg vekke mellomste klokka kvart over åtte for å komme oss i barnehagen, i dag sto han opp kl seks, er det ikke typisk...

Skrevet

I seng senest klokka 8. Meeeen, skal innrømme at det ble litt senere i går, da var han ikke i seng før klokka var ni. Men likevel, sov til halv elleve! Wee! :D

Skrevet

Snuppa på 8mnd sov til 09, og gutten min på 2år, sov til 09.30

Skrevet

Våkna først halv 3.. Og fikk roa seg til slutt.. så stod han opp halv 8. og sover nå.. Han er snaaaart 8mndr og legger seg halv 8

Skrevet

Martin vekte meg 5.30 med bleien full av diareen... og senga og forsåvidt. Skal vaske sengetøy i dag, hipp hurra! ;)

Skrevet

Minstemann våknet vel ti på sju mens eldstemann våknet et kvarters tid senere.

Skrevet

halv 10 begge to :) En på snart 2 år og en på 7 mnd. Godt med helg ja :) Og ja, jeg benyttet selvsagt muligheten til å ligge utpå ;) Var oppe til 3 selv da, så ble da ikke sååå lang natt likavel.

Skrevet

Snuppa våknet 7 i dag. Vanligvis ligger hun til kl. 9, men i går la hun seg ekstra tidlig, så da var det tidlig opp.

Skrevet

Aaaner ikke ;-)

De er nemlig på tur sammen med pappaen sin. Vet bare at JEG sov usannsynlig lenge *ler*.

Skrevet

mini våknet kl halv 10!! sov fra før 7 kvelden før! :)

Skrevet

6:30........gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp!

Skrevet

Her våknet lillegullet klokken fem på ti. Han våknet av at jeg gikk på do:P kunne sikkert sovet lenger.

Skrevet

Kvart på fem!

Fikk pupp, men skulle ikke sove mere. Så da var det bare å starte dagen. Urk.

Skrevet

Halv sju.. :) Men han legger seg ganske tidlig også. Har sovet en halvtime allerede.

Skrevet

vet ikke for han er på hytta med svigers.. sto opp halv ett i dag. kan nesten ikke husker sist jeg sov så lenge. men digg var det hehe. ært ært.=)

Skrevet

vanligvis våkner hvertfall en av de litt over 7, men idag fikk jeg sove helt til kvart over 8 :P eldste sov til halv ni :)

Skrevet

Aner ikke, han sov hos besteforeldrene :)

Skrevet

Halv sju!! Var veldig glad for det jeg, for de siste dagene har han stått opp 6, og det er altfor tidlig for en utpreget B-menneske mor som meg selv, hihi:o)

Skrevet

0610...Syns det er i det tidligste laget da:-) Han har alltid vært så tidlig-nå er han snart 3 år...lurer på når han skal begynne å såve lenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...