Gå til innhold

Hei! Er 8+3.. Flere som er det ????


MonaIrenmor

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+3, men ikke sagt til verken familie eller venner. Bare 3 på jobben som har gjettet det..

 

Er i tvil på når jeg skal si det til andre...

Hadde en SA i ferbruar, og er redd for at det skal gå galt denne gangen og (mistet da i 6+3)...

 

Har så lyst til å fortelle det, men tørr ikke helt..

 

Flere som er tenker det samme??

Eller som har sagt det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

 

Jeg har sagt det til nær fam. fra dagen jeg fikk pos.test. Men dette fordi jeg har hatt ivf behandling og de visste at vi holdt på med det. På jobb måtte jeg og si fra tidlig pga ting der som jeg må holde meg unna.

Jeg er inn i 10 uke nå. Du kan jo be om en ul nå i og med du har hatt sa tidligere. Da vil du få konstatert om det er bankenende hjerte der. Er det det så er sjangsen for å miste betydelig mindre. Vi som er i ivf karusellen får ul i uke 7 for å konstatere dette om det er liv. Ganske fint tilbud!

Ellers må du lytte til mage følelsen om du vil fortelle ennå.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 8 + 3. :) har bare fortalt det til foreldrene mine og barnefarens. Skal vente med å fortelle barna det til jeg har vært til første legkontrollen,blir i begynnlsen av juli. Men du kan tro det kribleretter og få fortalt det ja!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+5 i dag og har fortalt det til alle. Hadde en ma i april som ble oppdaget i uke 11 og var da veldig glad for at jeg hadde fortalt alle rundt meg at jeg var gravid. Det resulterte i støtte og forståelse da jeg mistet spira mi. Så nå har jeg igjen fortalt det til de rundt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

 

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre..

 

Har så utrolig lyst til å fortelle det til nærmeste familie, men er redd for at jeg mister det og må da fortelle til alle igjen at de ikke skal bli besteforeldre, tante, onkel, oldemor, tippoldermor o.l..

 

Har lyst til å fortelle jeg, men.. er redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg tror nok jeg vill fortalt det igjen. Men da kunn til nermest familie. Skjønner godt at du er redd for at det skal gå galt igjen. Følg magefølelsen din, og gjør det som den sier. Det pleier og være det beste!

 

Masse lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...