Zaratustra Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Noen sier det er viktig, mens andre sier det ikke spiller noen rolle? Matolje skal visstnok være effektivt for å vaske bort belegget.
mayaya Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Hs sa til meg at man ikke skulle gjøre det... Bare for å dra inn enda et råd... *fnis* Poden her får nå ha sitt han da.
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Ellers går det ikke bort :-) Men jeg aner ikke HVORFOR altså, vi har brukt Babyline sin olje, latt henne sove med det i håret om natten og så brukt en fintannet kam til å gre det ut og vasket håret om morgenen... Hun har enda en del igjen, men det gidder vi ikke fjerne, har så innmari mye hår at det blir bare kliss og så synes det ikke heller, hehe..! :-P
mayaya Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Joda, det forsvinner uansett. Gutten her har bare småflak igjen her og der han :-)
tvilling73, 05/07 Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Vår hadde det til hun var 3-5 mnd. Ble verre og verre. Kjøpte Salisylsyre NAF 2 % Olje på apoteket. Den er til det bruket. Jeg smørte på og på morgenen etter så tok jeg fram kammen og børstet det av. Så skylte jeg og vaska godt etterpå. Alt forsvant. Det morsomme var at hun hadde tynt mørkt hår, men alt forsvant i behandlingen fordi det satt fast i skjellene. Pappen var i Nordsjøen når jeg hadde dette for meg og han fikk helt "sjokk" når han såg prinsessen igjen - hårløs. "Har du klippt na?" Ha ha
hjelpesmega Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Gni inn hodet med babyolje på kvelden. Gre det ut med en fin kam dagen etter. Det kan hemme hårveksten hvis det ikke tas bort. Dessuten synes jeg det ser ekkelt ut.
Gjest mphs Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Det kan klø og irritere hodebunnen og så lukter det ikke godt. Jeg fjernet det med salisylsyre og lusekam. Måtte gjøre det to ganger for å få bort alt.
2005&2010 Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg begynte å ta bort litt og litt på datteren vår når hun var 3-4 mnd, men det kom tilbake. Sluttet da å røre det, og det gikk bort av seg selv. idag er hun 17 mnd og har ikke flekk i hodet. Men dette er sikkert inviduelt da. Nevøen min på 3 år, hadde det helt til han var 2,5år. Og enda så kan det komme litte grann
rosa og en blå Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 jenta mi vart verre og verre dersom eg ikke fjerna det.. syns det såg ut som om hun likte å få det fjerna ogso.. (hun hadde i tillegg atopisk eksem da) og det lukter fælt.. er ikke gøy å holde andres barn og so lukter de surt.. var noen som kommenterte at hun luktet.. ikke gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå