Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hvor gammel er hun egentlig? Noen som vet (eller vil du svare selv)? Er ikke for å være slem, men jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg tror... Noen steder virker hun veldig moden/voksen og andre steder veldig ung.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Du virker ihvertfall veldig lite interessant...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ja, dette lurer jeg på også anonym.. Det er jo svært merkverdig at det skal være slik.. Kanskje du kunne kommet med noen eksempler? Om den sistnevnte "kategorien" innlegg du sikter til er de innleggene som er skrevet klokken 0353 før solen er stått opp så får du unnskylde meg her jeg sitter i ammetåken og har humoren en helt annen plass ;-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Men.. Som Libido- her skriver: "Gjør vi ikke alle?".
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Om jeg ikke tar mye feil så er hun 26 år. men er ikke så innmari god på alder, men mener det var det jeg fikk opplyst!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Fikk opplyst? hehe.. Hvor har du fått opplyst det da? Nja, stemmer ikke helt kanskje.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Spiller det noen rolle for deg hvor gammel hun er da?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Ja, kanskje du kunne kommet med noen eksempler, så vi andre her inne vet hva som kvalifiserer til de forskjellige aldersgruppene så vi i fremtiden kan passe på å holde oss innenfor vår egen aldersgruppe når det gjelder "modenhet" i innleggene. Men i grunnen litt dumt å legge dette innlegget her da, siden jeg aldri er her og de jeg vanligvis prater med er på skravlesiden. (Fant det tilfeldigvis ved å søke på mitt eget nick for å finne et annet innlegg jeg var på utkikk etter).
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Var egentlig det jeg lurte på også. For om jeg skal prøve å sette meg inn i HI-anonym's "situasjon" så føler jeg vel egentlig ikke at det er vesentlig informasjon for meg å vite HI-anonym's alder (eller noen dibbers alder i det hele tatt). Den informasjonen har jo svært liten nytteverdi for meg i min hverdag (slik som 90% av alt annet jeg leser her på dib, hehe). Men hvor går denne grensen? Er det faktisk slik at de over 30 hele tiden er gravalvorlige og kun har nyttig velformulert informasjon og komme med, mens de under 30 er umodne og skriver bare svada. Og legger til smilyes og hihi'er, hoho'er og hehe'er.... og de nå så svært populære muahahaha'er (er det slik det skrives?). Noe de over 30 så klart ikke må finne på å bruke. Men som du nevner HI-anonym så er jeg jo litt av begge deler... hmm... Gud hjelpe meg, har jeg spaltet personlighet? Mon tro om jeg har blitt schizofren.. huff og huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå