*Vetlis* Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Kan dere prøve ut noe for meg? Det er kun 3 netter jeg ikke har stått opp for å tisse, å alle de 3 gangene har jeg drukket farris lime på kvelden. Lurer på om det er tilfeldig eller om det er swaltet i farrisen som gjør at vannet binder seg til kroppen så jeg slipper opp for å tisse? Hadde vært artig om noen kunne prøve ut dette for meg?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Det skal jeg jammen meg prøve!!! Prøver å ikke drikke så mye rett før jeg legger meg, men det hjelper i grunn ingenting... Så da skal jeg prøve Farris Lime i kveld!! Takk for tipset, håper det funker!! )
melkekua™ Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Fnis ;o) Skal kjøpe det neste gang jeg er på butikken snuppa!
*Vetlis* Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Vet du at det har ihvertfall fått meg til å lure litt, for jeg våkner vanligvis i 3 tiden med full blære, mens de 3 nettene jeg nevnte over her har jeg kunnet sove uforstyrret til kl 9!!!!!!!!!!!!!!! Men jeg reagerer utrolig på farris ellers å! Jeg hovner veldig opp, så jeg drikker det ikke så veldig ofte egentlig.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Kan jo godt hende det binder seg i kroppen din Vetlis, hos meg har det desverre helt motsatt effekt, håper det funker for deg + flere. Man blir sliten av denne do-løpingen hele tiden. Hilsen Purr på besøk fra 3 tri som går på do 6 ganger hver natt...phu!!
*Vetlis* Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Å søren Purr med jentebaby01.08.07! Du burde jo fått lagt inn kateter he he! Da tror jeg potte under senga hadde vært løsningen for meg hihi! 6 GANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå