Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 For mye dibbing er ikke bra og det kan jeg etter nattens mangel på søvn og mareritt skrive under på. Jeg la meg i tolvtia etter å ha iherdig fulgt debatten om vannkoppene og pudderet og purseren som tilta og alle anonyme som freste... Så begynte underbevisstheten å jobbe, eller om det var fantasien samma shitten... Jeg kom frem til følgende: Angelica som så mange andre sitter i stolen sin og har etter en velfortjent ferie fått hjernecellene til å virke igjen og hun som så mange andre sitter og tenker på hvorfor i alle dager kranglesiden er så dau. Hun setter seg ned og skriver historien, om den er sann eller ikke gir jeg samma F i (forresten så er jeg kristen og kan ikke bruke noen av uttrykkene dere bruker her inne så historien min blir for noen ikke like sterk men ok) hun koser seg godt mens hun drikker av ølet sitt og taster på lagre knappen... juniprinsessen eller no sånt, råddarevva, karimari og ilåveu tok det med fatning og lo og koste seg...kanskje det var litt ekstra brensel de kastet på bålet med sine Genialt og flott jobbet...hehe Helt til de anonyme skravlerne kom på banen... Diskusjonen gikk og det var artig og livlig igjen... Så nesten til slutt kom purseren...og jeg som så mange andre ble jo litt oppgitt over at folk går så langt i å skal melde dette til Avinor Men i natt derre slo det meg at det var sikkert Dryppert eller en annen artig bajas som kunne ha stått bak hele purseren... HÆRLIG synes jeg hele greia har vært, selv om trådene vil bli slettet...så må jeg bare applaudere og gi ros til de som fortjener det...jeg fikk meg en GOD latter og humor er viktig....selv om jeg tenkte litt for mye på dette etter silkepysjen var tatt på.... Ha en flott dag med eller uten pudder i veska!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå