~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 hehe, virker litt teit å spørre, siden jeg er fra Fr.stad selv:P Bor i Sarpsborg nå, og lille har fått bhg plass her fra august, men vurderer å flytte tilbake... MEN så var det denne bhg da....:/
Mamma'n te linnea Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Trur d er ganske greit å få plass her.vi har fått plass til snuppa vår der vi søkte.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 veninnen min søkte på 4 bhg. men fikk ikke plass i noen av de. så hun må belage seg på dagmamma, eller å søke på bhg laangt unna. jeg fikk heller ikk plasstil sønnen min når han var ett år, men året etter gikk det greit. hvis jeg var i din situasjon, så hadde jeg tatt en ringerude til de bhg som er aktuelle for dere. da får dere søke direkte på restplaser der. fristen for å søke for høsten gikk nemlig ut første februar.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Ja at fristen til hovedopptaket er gått ut er jeg klar over... Får titte litt og ta en runde til uka og forhøre meg da..takk takk..
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Vi vurderte å flytte til Fredrikstad, og på de visningene vi var på sa ihvertfall megler at det var full barnehagedekning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå