Finnmarkspia Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er det noen som har vært plaga med hovent og vond tannkjøtt??? Noen som har noen gode råd?? Har vært hos tannlegen men ikke mye å gjøre med det før fødselen....
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Drikk noe kaldt eller spis is. Det bedøver vertfal litt.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har:-(( Tannkjøttet mitt er skikkelig hovent og enkelte steder ligger det dobbelt ser jeg! Itillegg blør jeg noe vannvittig hver gang jeg pusser tenna! Var slik forrige gang også! Men det som var rart var at så fort ungen var ute, var tannkjøttet tilbake til det normale! Håper det skjer denne gangen også! Var til tannlege sist gang, men fikk beskjed om at det var ingenting de kunne gjøre;noen ble bare slik i graviditeten! Så jeg for min del får ihvertfall holde ut med tannkjøttet de siste 5 ukene;-)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Zendium tannkrem og corsodyl munnvann pleier å hjelpe. Men jeg vet ikke om corsodyl kan brukes av gravide (kan også gi misfarga tenner). Hør med apoteket, kanskje de kan anbefale noe bra!?
Finnmarkspia Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Takk for svar,må vel bare holde ut... Det er jo værst me å få sove om natta,men men Ha ei go helg jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå