Gå til innhold

Jeg vant 970 000 på extra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var på slike sommertall. Ble veldig usikker på om det var riktig. Men sjekket kupongen sikkert 10 ganger. Vanskelig for å tro at det var sant. Jeg ble til og med usikker hva jeg skulle bruke pengene på! jeg som alltid vet hva jeg skal bruke en mill på =)

Vel, skulle inn her å spørre om norsk tipping ikke pleide å ringe folk som vant under 1 mill. Men det slapp jeg, sambo kom å vekket meg =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klype K hardt*

Skrevet

GRATULER LIBIDO, FY FAAN SÅ BRA!!!!!! :D :D

Skrevet

Der leste jeg hele innlegget....... ;) Ja,ja Jeg ble glad på dine vegne jeg da!

Skrevet

hehehehe ja det ble du gitt ;-) Går enda å ergrer meg over at det bare var en drøm... Kanskje jeg er sanndrømt sånn plutselig? ;-)

Skrevet

Husker du tallene, hvis du gjør det MÅÅÅÅÅ du spille dem!!!

Skrevet

Sambo drømte han vant på lotto, husket tallene, og skrev dem opp med engang han stod opp. Tippet dem og fikk 4+1..ble jo litt da..hehe

Skrevet

Hehe...kjipt å våkne og oppdage at sånt er en drøm....men kansje du er sanndrømt..du får passe på å spille framover ;)

Skrevet

Gratulerer=) Du finner nok ut av hvor du skal gjøre av de he he

Skrevet

Gratulerer! Så moro:-) Da blir det vel tidenes sommer på deg:-)

Skrevet

Åh...du drømte...jaja;-) lov det og!

Skrevet

Enda en tråd som er et klassisk eksempel på at folk ikke leser HELE INNLEGGET til HI.

;-)

Skrevet

Jeg vant 2 285000 kr i lotto på samme viset for en stund siden. Fint beløp, ikke sant? Husker enda stemmen til kontofon-dama når jeg i drømmen ringte og sjekket saldoen. Å plage seg selv på det viset burde en virkelig kunne spart seg for! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...