Beth Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hallo! Så var det til igjen. Har ikkje heilt styring på EL, men det bør vera i desse dagar. Med vanleg 27-dagars syklus er det EL i morgon, men eg hadde slim på onsdag og torsdag, så eg trur nok EL var/er før det. Sist gong var eg nede i 24 dagar , vanlegare er 26. Vi la inn ein søknad til storken i går kveld, så får vi sjå. Har eg EL i dag, må vel det vera omtrent perfekt? Det er siste dag med voltaren i dag, så da skal i alle fall ikkje det vera eit problem. Vi ser jo ut til å vera inne i ein god stim nå - måtte fleire av dei som slit koma seg over i sofaen denne månaden! Og alle veit at marsbarn er smarte (he-he - fødd i mars sjølv, eg!). Lykke til, alle saman! Klem frå
skifer Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Og lykke til deg og Beth,håper denne måneden gir full klaff. Vi har veldig like sykluser har jeg lagt merke til,mine er og ganske korte,vanligvis fra 24-27 dager..men denne pp har enda ikke slim dukket opp og jeg er på dag 10 ,forrige pp var EL på dag 11,blir nok tidligst dag 12-13 denne pp og dermed 27-28 dagers tenker jeg. Håper den frisk tass finner veien denne gangen slik at det blir mer ut av det enn bare en positiv test etterfulgt av blødninger et par dager senere igjen..litt trøst å vite det er spiren og ikke meg det er noe galt med hvertfall,for når en frisk spire da dukker opp så kan den slå rot og vokse til en frisk og fin baby:) (ikke rart crinone ikke hadde effekt på meg,synd de ikke testet mannen første utredning som var for et år siden egentlig,men bra vi vet nå.) Hmm nå ble det mye om meg her,sorry prøver ikke kuppe tråden din;) Ønsker deg ihvertfall masse lykke til kjære Beth,måtte det gå vår vei nå ((((((((Lykkeklem))))))))) Skifer
Beth Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Hei, Skifer, det gjer da verkeleg ingenting - eg oppfattar det ikkje som kupping. Imponerande at du er ved så godt mot allereie etter den tidlege SA'en du truleg hadde. Du har rett i at det ser ut som vi har like syklusar. Eg dreiv og EL-testa ei stund, men gjekk litt lei, og nå som eg har gått på Voltaren har det liksom ikkje vore så mykje vits i uansett. Da eg EL-testa (alltid på morgonurin) dukka tanta trufast opp 14 dagar etter positiv EL-test. Så med 26-dagars syklus bør da EL vera ca dag 12 Lykke til - det er på tide at vi pellar oss over til gravide gamlingar, tykkjer eg! Klem frå
martine68 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hei hei Beth. Det er flere som er fruktbare om dagen. Her er det straks el. Hadde jo 23 dagers syklus forrige gang med el på dag 10, så her i gården er blir det forhåpentligvis litt kos i dagene som kommer. Godt dere har fått lagt inn noen aksjer allerede. Håper supersvømmeren allerede har funnet fram til gullegget. Dere får bruke helgen godt så skal du se dere lykkes snart. Godt du er ferdig med voltarenen nå da. Hvordan går det med armen din forresten? Du får ha en koselig helg Beth. klem fra
jenkas69 Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Ikke så lett å vite akkurat når EL er, det synes i hvertfall jeg er vrient. Som deg har jeg korte og litt uforutsigbare sykluser. Men du har nok truffet bra nå, med slim onsdag og torsdag og storkesøknad på fredag:) Særlig dersom du hadde EL i går, de sier jo at det er suverene forhold dagen før EL tror jeg. Så deilig at du er ferdig med voltaren da, håper armen er bra nå! Tror vi kommer til å ha IKM rundt samme tid, muligens du litt før meg, for jeg har lang periode fra EL til "ordentlig" IKM (regner ikke spotting med som mens). Tror, men vet ikke sikkert, at jeg har EL denne helgen. (Gått tom for tissepinner). Masse lykke til!
Beth Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Takk for hyggelege meldingar - armen er nok dessverre ikkje heilt god enno. Eg ventar og ser korleis det kjennest når eg ikkje lenger går på smertestillande. Har fått henvisning til fysioterapi og evt akupunktur, så det blir å prøve det om det ikkje snart blir bra. Det er jo betring å spore, men det er framleis vondt å bera tungt med høgre. I det minste greier eg nå å løfte halvliteren til munnen - det greidde eg ikkje da det var på det verste. La oss melde overgang til gravide gamlingar i samla flokk i juli! Lykke til, både Jenkas og Martine! Klem frå
jenkas69 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Takk for det, ja, håper vi snart er gravide gamlinger alle sammen:) Hehe.. leste litt skjevt her, trodde du skrev at du i det minste kunne løfte halvliteren MED munnen... Det skapte noen morsomme bilder i hodet mitt:) God bedring med armen! Klem
Beth Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det skulle tatt seg ut. Det vart litt venstrehandsarbeid der ein periode, så nå har eg trening i å drikke med begge hender - ikkje bra!
*lillerosin* Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Godt å høre at du endelig er ferdig med votaren. Og at det passa så bra med el da :-) Lykke til med marsbarn! Til deg og alle oss andre! Det skulle være god plass i sofaen til oss også.
Beth Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 Takk for det, og lykke til, du også! Eg er visst ein ulykkesfugl om dagen, så eg kan trenge litt hell og lykke. I dag greidde eg å tryne på sykkel, så nå har eg både vond arm og stivt kne. Eit bøllefrø i magen passar fint, takk! Klem frå
martine68 Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Au au det hørtes veldig vondt ut Beth. Håper virkelig det ikke var motorsykkelen du kjørte deg av på. Det er jo farlig med vanlig sykkel også da. Har selv brukket armen etter at jeg kræsjet med vanlig sykkel. Du får ha god bedring og så får du forsøke å ta det med ro noen dager. Måtte forresten le av din kommer litt lenger oppe her om at du nå har trening i å drikke med begge hender. he he... aldri så galt at det ikke er godt for noe :-) Klem fra
jenkas69 Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Oi, snakk om uflaks Beth. Håper du bruker hjelm i hvert fall... Hehe... vet ikke helt om det er bedre å drikke med begge hender enn at drikkingen er venstrehåndsarbeid... Uansett, snart er det slutt på drikking både med venstre og begge, kan jo ikke det med bøllefrø i magen;) Styr unna flere uhell nå da! Nå blir det spennende i dagene fremover, den store symptomjakten kan begynne:)
Beth Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2007 Å nei, Martine, på MC held eg meg på sykkelen og er dessutan grundig polstra. Dette var tullfærer på tråsykkel - det blir fort skrubbsår av slikt På tråsykkel er mi haldning at hjelm er for pyser Det er mest at det er ubehageleg og sveitt, da. Førebels er det dårleg med symptomar og -jakt, men kanskje mot helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå