Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Har dere noen gode råd mot fett hår?? MÅ vaske det hver dag,ellers ser det ut som det ikke er vasket på flere dager.Det er slitsomt og sliter veldig på håret. Noen mirakel tips?? Var så mange hår innlegg her nå,så får spørre dere jeg og=)
Lotta78 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Om du ikke har prøvd det - skift shampo med jevne mellomrom! heheh, eller så kan du gå med lue de verste dagene og "tvinge deg selv til at det går 3-4 dager mellom hver hårvask, håret vil venne seg til det og ikke bli så fett. Husker jeg hadde en periode hvor jeg vasket håret med grønnsåpe, håret holdt seg mindre fett da. Men om du skal gjøre det anbefaler jeg det ikke gå så lenge som meg, håret ble nemlig med tiden ekstremfett (gikk over når jeg slutta bruke grønnsåpe som shampo da;)) Men for et par vask funker det!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 her er det sånn at desto mer jeg vasker håret, jo fortere fettet blir det. vasker jeg håret hver dag noen ganger, ja da blir det småfettete etter 1 dag... så da må jeg, en helg eller noe jeg ikke skal noe spesiellt, ut blandt folk, bare la vær å vaske håret i 2-3 dager. så blir det bedre.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 når jeg har fri lar jeg det gå ca 2-3 dager før jeg vasker det(blir en del fordi jeg ikke har full stilling),nettopp fordi jeg har hørt at da blir det mindre fett etterhvert...men gjør ikke det.Blir flau om det kommer noen da,og tør nesten ikke vise meg... Har også bytett sjampo flere ganger...bruker nå shampo fra frisør for tenkte at de var bedre men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå