oktoberjentene;) Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Syntes det er så rart jeg... har aldri vært oppe på natten for å gå på do.... er 35 uker på vei i dag... lillegutt har lagt seg godt til rette nedi bekkenet også.. ifølge JM..... flere som slipper å løpe opp om natten???
lemontree Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Da er vi to heldige. Er strax 35, og sover gjennom natta. Vi får sende en varm tanke til de som må opp, ellers rissikerer vi å erte på oss noen her...! Vår tid kommer, damer!
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Å så heldige dere er.... jeg er oppe hver time.... Rart med det men man venner seg til det og sover mellom slaga......
oktoberjentene;) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Ja jeg bare venter på det.. hehe.. vår tid kommer nok snart hehe...... Er våken en del om natten likevel... dovner bort i kroppen og har så vondt.. kjenner meg mørbanket.. spesielt øm i skambenet =/ men så lenge jeg slipper å løpe opp og ned trapper om natten så kan jeg ikke klage ;o) hihi.... nei håper da ikke jeg erter på meg noen
Marolla Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Var vel oppe en gang tidlig på morgenen siden uke 33. Er ikke noe oftere oppe på do nå. Er 2 uker over termin.
oktoberjentene;) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 hm... kanskje det ikke blir så mye natte tissing likevel da.. er jo lov å håpe ;o) Lykke til Marolla... kan vel ikke være lenge til du holder nurket i armene dine;)
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har ikke vært oppe på natta nå før de siste par dagene..Er 35+2 idag! Til gjengjeld har jeg vært oppe 4 ganger inatt, men tar det som en forberedelse til jeg må stå opp med babyn.
Bruble Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Jeg går kun på do om jeg må stå opp av senga for at jenta på 2 år griner, eller at gubben snakker så mye til meg at jeg våkner og kjenner jeg virkelig må på do... Så som oftest så sover jeg natta rundt uten dobesøk.. er 11 dager til termin.
Luans mamma Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har en uke igjen til termin og har heller aldri måttet opp på do om natta. Vel...bortsett fra den gangen jeg hadde urinveisinfeksjon da... Men sover ikke noe godt om natta. Jeg har nesten gjennom hele svangerskapet vært plaget med verkende bein, spesielt på utsiden av lårene, knea og anklene. Så da må jeg av og til stå opp for å gå litt...
mammarie Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 jeg kunne sove i 12 timer i strekk frem til uke 36-37, men så var det slutt! er oppe hver 3.time for å tisse nå ca.. misunner de som slipper det ja=)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Jeg er også en av de heldige...våkner ikke opp og må på do om natten..heller ikke tidlig på morgenen...er i grunnen ganske deilig synes jeg Er 34+2 i dag
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 Er 37+3 og må opp hver annen til tredje time. veldig irriterende...
oktoberjentene;) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. juni 2007 Er jo sikkert veldig individuelt dette også som alt annet i svangerskapet ;o) Men det er liksom den ene tingen jeg har hørt i alle år er alle de rundene om natten på do..... syntes bare det var så rart at jeg ikke må det....... men det kan jo forsatt komme.., imens så får vi vel bare være glade for å slippe .....
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Hei! jeg kan til tider melde meg inn i klubben aldri opp om natten. tips til dere som er oppe om natte og flyr, tenk på hvor mye dere drikker om kvelden. det er mangen som har et drikkemønster der man drikker større mengder væske om kvelden enn gjennom dagen ellers. Jeg fikk et tips om dette, drikker masse mere om dagen og lite etter kl 18, dette har gjort at jeg slipper å stå opp 2-3 ganger om natten, til å kunne de fleste tilfeller sove godt når ikke bekkenløsnigen blir for kraglete i løpet av natten. Lykke til videre i svangerskapet alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå